تاریخ : 1402,یکشنبه 03 دي14:51
کد خبر : 106891 - سرویس خبری : استان ها

یادواره ۳۷۰ شهید مخابرات و بیسیمچی مازندران برگزار می‌شود



فاش نیوز - سرهنگ پاسدار «سلامی» از برگزاری پنجمین یادواره ۳۷۰ شهید مخابرات و بیسیمچی مازندران به میزبانی شهرستان آمل خبر داد.

کد خبر: ۶۳۹۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳ - 24December 2023
 

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران: پنجمین یادواره ۳۷۰ شهید مخابرات و بیسیم‌چی مازندران برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران صبح امروز در دیدار با «نبی الله جلیلی» مسئول مخابرات لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس برگزاری پنجمین یادواره ۳۷۰ شهید مخابرات و بیسیمچی مازندران را مصداق عمل صالح دانست و اظهار داشت: امروز بسیاری از جهت گیری‌ها به سمت ارزش‌ها و یادواره‌ها شکل می‌گیرد و در این یادواره تخصصی یاد و خاطره شهدای مخابرات و بیسیمچی گرامی داشته می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه شهدای بیسیمچی از مظلومترین شهدا بودند، گفت: یادواره‌های شهدا و تجلیل از خانواده‌های شهدا به جامعه نورانیت و معنویت می‌بخشد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه رزمندگان دفاع مقدس ظرفیت خالص انقلابی هستند بر لزوم حفظ این یادگاران جهاد و شهادت در جامعه تأکید کرد.

وی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را ظرفیتی برای گردهم آمدن پیشکسوتان دفاع مقدس برشمرد و بیان کرد: برگزاری دورهمی روایت محور با حضور این مجاهدان موجب اخوت و انسجام می‌شود.

سرهنگ پاسدار سلامی بر لزوم تجلیل و تکریم از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی نیازمند انسان‌های بابصیرت است و باید این مجاهدان را در مسیر انقلاب حفظ کنیم.

این مسئول با بیان اینکه یادواره‌های شهدا باید منجر به جمع آوری خاطرات شود، بر لزوم جمع آوری و ثبت خاطرات رزمندگان مخابرات و بیسیمچی تأکید کرد و آن را برای تاریخ کشور ضرورت دانست.

سرهنگ پاسدار سلامی از برگزاری پنجمین یادواره ۳۷۰ شهید مخابرات و بیسیمچی استان مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: این یادواره ۲۶ بهمن در شهرستان آمل برگزار خواهد شد.