تاریخ : 1402,سه شنبه 05 دي15:43
کد خبر : 106968 - سرویس خبری : استان ها

آمار مطلوب سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در ایلام



فاش نیوز - اسدی از انجام ۹ هزار و ۷۰ مورد دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در استان ایلام طی سال جاری در قالب طرح سپاس خبر داد.

کد خبر: ۶۴۰۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲ - 25December 2023
 

انجام ۹ هزار و ۷۰ مورد دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در ایلامبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «جمال اسدی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام روز گذشته (یکشنبه)  در جلسه شورای معاونین با اشاره به اهمیت دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، گفت: در سال جاری بیش از ۹ هزار و ۷۰۰ مورد دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در مناطق مختلف استان انجام شده و قرار است تا پایان سال تعداد دیدار‌ها به ۱۳ هزار مورد برسد.

وی تصریح کرد: مهمترین اولویت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام تکریم ارباب رجوع، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، حل مشکلات معیشتی، پرداخت تسهیلات مسکن و اشتغال است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: سفر‌های شهرستانی برای بررسی میدانی مشکلات حوزه بنیاد شهید و امور ایثارگران به صورت هفتگی در استان انجام می‌شود. با توجه به نزدیک شدن به روز تکریم مادران و همسران شهدا، برنامه ریزی لازم برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اندیشیده شده است.