تاریخ : 1402,چهارشنبه 06 دي14:57
کد خبر : 107001 - سرویس خبری : استان ها

اعزام ۱۲۰ نفر از مادران و همسران شهدا در ایلام به منطقه عملیاتی مهران



فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: ۱۲۰نفر مادران و همسران شهدا تحت عنوان «اردوی فرهنگی یاد عزیزان»به منطقه عملیاتی مهران اعزام شدند.
 
اعزام ۱۲۰ نفر از مادران و همسران شهدا در ایلام به منطقه عملیاتی مهران
به گزارش ایثار، جمال اسدی روز چهارشنبه ششم دی‌ماه در حاشیه مراسم اعزام مادران و همسران شهدا در شهر ایلام به منطقه عملیاتی مهران، افزود: این اردوی فرهنگی تحت عنوان «اردوی فرهنگی یاد عزیزان»با حضور ۱۲۰ نفر از مادران و همسران شهدا برگزار می‌شود. این اردو یک روزه و ر منطقه عملیاتی مهران به مناسبت وفات حضرت ام البنبن انجام می‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اشاره به اهمیت و جایگاه مادران وهمسران شهدا،گفت: مادران و همسران شهدا منشأ صبر و الگوی زنان جامعه هستند. هرآنچه از دستمان بر می آید برای مادران و همسران شهدا کوتاهی نخواهیم کرد.
اسدی بیان کرد: مادران و همسران شهدا حق بزرگی بر گردن مسئولان دارند و قطعا برگزاری چنین ارودهایی نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد. برگزاری اجرای برنامه فرهنگی و زیارتی در طول سال انجام می شود و از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰۰ نفر از مادران و همسران شهدا به اردوهای یک روزه اعزام شده است.
نادری، فرماندار ایلام نیز با تقدیر از فعالیت‌های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برای برگزاری اردوی فرهنگی مادران و همسران شهدا،گفت: هرچه کار برای مادران و همسران شهدا انجام دهیم، کم است. مادران و همسران شهدا نمادی از ایثار و مقاومت در جامعه ما هستند.