تاریخ : 1402,شنبه 09 دي16:38
کد خبر : 107046 - سرویس خبری : اخبار

شبکه ملی ایثارگران: ۹ دی روز مقابله خیر و شر است


 شبکه ملی ایثارگران: ۹ دی روز مقابله خیر و شر است

شبکه ملی ایثارگران به مناسبت فرا رسیدن روز حماسه ی ۹ دی ماه، در بیانیه ای اعلام کرد دشمنان داخلی و خارجی هرگز در برابر اراده و ایمان ملت صبور ایران راه به جایی نخواهند برد.

فاش نیوز - شبکه ملی ایثارگران به مناسبت سالروز حماسه ی 9 دی  در بیانیه ای اعلام کرد: فتنه گران داخلی و دشمنان  خارچی هرگز در برابر اراده و ایمان ملت ایران راه به جایی نخواهند برد و در صورت توطئه پاسخ‌های دیگری چون ۹ دی دریافت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ما، متن بیانیه شبکه ملی ایثارگران به شرح زیر است:

در آن حادثه بی‌نظیر، هیچ‌کس دست‌اندرکار نبود و قدرت فکری که شاکله اصلی نظام اسلامی است، مردم را به خیابان ها کشاند و آن حادثه بی‌نظیر در کشور پدید آمد.
«مقام معظم رهبری، حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای "مد ظلله العالی"»

 حماسه عظیم ۹ دی، اوج تجلی ولایتمداری، بصیرت، و پاسداری از آرمان های متعالی  و استکبارستیزی انقلاب اسلامی و ملت مسلمان ایران در برابر فتنه های خائنانه و مذبوحانه دشمنان خارجی و ایادی مزدور و فریب خورده داخلی بود.
نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ یوم الله دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران و به نمایش گذاشتن عمق پیوند ولایت و مردم بصیر و انقلابی با مقام عظمای ولایت  و آرمان‌های امام راحل(ره)است.

ملت ایران در طول تاریخ تمدن ساز خود، نشان داد که به موازات رشد و بالندگی انقلاب اسلامی با وجود تمامی مسائلی که بر خاسته از فتنه های دشمنان ایران اسلامی است به شعور سیاسی و بصیرت انقلابی اش افزوده شده است و فتنه ها را در دل تاریکی های ساختگی تشخیص می دهد.
در آستانه چهارمین سالگرد شهادت شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی و مقارن با ایام شهادت همرزم آن شهید، سردار سید رضی موسوی و فرا رسیدن یوم‌الله نهم دی‌ماه «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت»، این روز پیش از آنکه تنها یک اعلام انزجار ساده باشد روز مقابله خیر و شر است. چرا که هتاکان و مزدوران داخلی با تکیه بر فریب خوردگان سعی در مقابله با ایمان به ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی داشتند.
شبکه ملی ایثارگران ضمن ‌تقدیر و تشکر از مردم انقلابی و مسلمان ایران در به وجود آوردن حماسه با شکوه نهم دی، با اعلام انزجار خود از فتنه و فتنه گران به سران فتنه و حامیان داخلی وخارجی آنان اخطار می‌دهد، که سابقه ۴۵ ساله  توطئه های شما نشان داده است که هرگز در برابر اراده و ایمان این ملت صبور، راه به جایی نخواهند برد و با ادامه دشمنی و نادیده گرفتن حقوق این مردم، بر انسجام و استقامت آنان خواهند افزود و در صورت ادامه توطئه پاسخ‌های دیگری چون ۹ دی دریافت خواهند کرد.

شبکه ملی ایثارگران ۸ دی ۱۴۰۲