تاریخ : 1402,یکشنبه 10 دي14:42
کد خبر : 107083 - سرویس خبری : استان ها

تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با حضور دیدار نماینده ولی فقیه در استان البرز



فاش نیوز - آیت‌الله «حسینی همدانی» به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با حضور در منزل دو خانواده شهید با آنها دیدار و گفت‌وگو کردند.

کد خبر: ۶۴۱۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴ - 31December 2023
 

تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با حضور دیدار نماینده ولی فقیه در استان البرزبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به همراه آیت الله «سید محمدمهدی حسینی همدانی» نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج با حضور در منزل خانواده شهیدان دوران دفاع مقدس «علی محمدی» و «حسین کرمی» با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، ضمن بیان اینکه شکل‌گیری انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مدیون نقش ارزنده مادران و همسران شهدا است، اظهار داشت: همین بانوان فرهیخته بودند که مشوق فرزندان این مرزبوم در پاسداری از میهن اسلامی و ارزش‌های والا شدند.

وی در ادامه تصریح کرد: مادران و همسران شهدا در تاریخ انقلاب اسلامی حماسه‌های جاویدی ساختند که تاریخ همیشه از آن یاد خواهد کرد و همچون حماسه حسینی و رسالت زینبی ماندگار خواهد بود، این عزیزان با صبر خود به ملت درس استقامت دادند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بر لزوم تکریم خانواده‌های معظم شهدا به‌ویژه همسران و مادران شهدا تأکید و تصریح کرد: امروز وظیفه تمام آحاد جامعه است که از این سمبل‌ها و تندیس‌های ایثار و مقاومت تجلیل کنند.

گفتنی است در پایان نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام‌جمعه شهر کرج در این دیدار‌ها با اهدای لوح تقدیر از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا تجلیل کرد.