تاریخ : 1402,سه شنبه 12 دي14:44
کد خبر : 107149 - سرویس خبری : استان ها

دیدار شهردار و مدیرکل بنیاد اردبیل با جمعی از ایثارگران



فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران که با همراهی شهردار اردبیل، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل انجام شد، حماسه‌آفرینی جانبازان در دوران هشت سال دفاع مقدس را مرهون قدرت ایمان و لایتمداری آنان دانست.
 
شهدا و جانبازان با قدرت ایمان و ولایتمداری حماسه‌سازی کردند
به گزارش ایثار، داور نوری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با همراهی صفری شهردار اردبیل با جانبازان گرانقدر «میرحیدر هاشمی»، «دلاور نجفی»، «سید حسین رفیعی»، «عبدالرضا قاسمی» و «رسول ایزدی منش» دیدار کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در این دیدارها ضمن تجلیل از صبر و پایداری جانبازان گرانقدر، حماسه‌آفرینی جانبازان در دوران هشت سال دفاع مقدس را مرهون قدرت ایمان و لایتمداری آنان دانست و جانبازان غیور را در ولایتمداری و بصیرت الگویی برای نسل‌های جدید دانست.
نوری افزود: جانبازان گرانقدر غیورمردانه در میادین ستیز حق علیه باطل جنگیدند و به دلیل قدرت ایمان و تبعیّت از رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی، عزّت و اقتدار روزافزون برای نظام اسلامی به ارمغان آوردند.
صفری شهردار اردبیل نیز در این دیدارها ضمن تأکید بر تکریم ایثارگران در جامعه گفت: قشر معزّز ایثارگران دِین بزرگی بر گردن مردم و مسئولان نظام دارند و ما باید همواره در راستای حمایت از این عزیزان و رفع مشکلات آنان قدم برداریم.
در ادامه دیدارهای طرح سپاس استان اردبیل، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با همراهی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و مدیرکل نوسازی مدارس استان با خانواده شهید والامقام معصومی دیدار کردند. 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با اشاره به سالگرد حماسه نهم دی، شهدای معظم و خانواده‌های شهدا را بهترین نمونه‌های بصیرت و اسوه میثاق با ولایت دانست و تصریح کرد: زمانی که رژیم منحوس بعثی به مرزهای ایران اسلامی تجاوز کرد، شهدای معظم با بصیرت سیاسی و اجتماعی والای خود، در میدان حاضر شده و فتنه استکبار جهانی علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران را خنثی نمودند و این موضوع بیانگر بصیرت بالا و آگاهی و دشمن‌شناسی شهدای معظم بود.
منتظر، فرزیند شهید معظم و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و همچنین مدیرکل نوسازی مدارس استان نیز در سخنانی جداگانه بر ضرورت تکریم ایثارگران در جامعه اسلامی تأکید کردند و این عزیزان را صاحبان واقعی نظام جمهوری اسلامی ایران قلمداد کردند.
گفتنی است، ولی‌نژاد معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی و فتحی رئیس اداره پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد ستاد اردبیل در این دیدارها حضور داشتند.