تاریخ : 1402,چهارشنبه 13 دي12:33
کد خبر : 107168 - سرویس خبری : استان ها

دیدارمدیرکل بنیاد شهید بوشهر با ۱۱ مادر و همسر شهید و ایثارگرنمونه



فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در با ۱۱ مادر و همسر شهید و ایثارگر نمونه در شهرستان جم دیدار و از ایشان تجلیل کرد.
 
مدیرکل بنیاد شهید بوشهر، با ۱۱ مادر و همسر نمونه و قهرمان شهید و ایثارگر در شهرستان جم دیدار کرد
به گزارش ایثار، نعمت‌اله غلامپور، مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با حضور در منزل ۱۱ تن از مادران و همسران شهدا و ایثارگران در شهرستان جم، به مقام والای ایشان ادای احترام کرد.
در این دیدارها که در فضایی صمیمی انجام گرفت غلامپور ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن و مادر و تجلیل از مقام والای مادران و همسران شاهد و ایثارگر گفت: ایران اسلامی امروز به خود می‌بالد که در دامن خودش زنان وارسته ای را پرورش داده که الگوی ایشان اهلبیت و حضرت زهرای مرضیه (س) هستند و با تاسی به این بانوی معصومه و بزرگ، تمام قد برای دفاع از نظام مقدس انقلاب اسلامی ایستادگی کردند و با ارزش ترین دارایی خویش یعنی فرزندان و همسرانشان را که پاره ی تن ایشان بوده، در راه خداوند متعال، اسلام و انقلاب فدا کرده و اولین خط شکنان دفاع از ارزش.ها بوده و هستند.
وی با اشاره به الگو قرار دادن حضرت زهرا (س) توسط مادران و همسران شهدا و ایثارگران افزود: شما قهرمانان واقعی این ملت شریف هستید که باید شما را، سربازان گمنام حضرت زهرا (س) در عرصه.های ایثار و شهادت و فرشتگان قهرمان نامید.
مدیرکل بنیاد بوشهر ضمن بیان ویژگی های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، جهان پهلوان ایران زمین و پاسدار دفاع از حریم اهلبیت و ایران اسلامی و پاسداشت پنجمین سالگرد شهادت این اسطوره ی جهان اسلام و مقاومت اضافه کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، در دامن پاک مادری وارسته و در مکتب اسلام، امام و انقلاب رشد نمود و از بطن مردم بود و در راه رضای خداوند متعال برای مردم عزیز ما جانفشانی کرد و جهان اسلام مدیون این قهرمان بین‌المللی خط مقاومت است.
مدیرکل بنیاد بوشهر ضمن استماع صحبت‌های مادران و همسران شاهد و ایثارگر و تجلیل از ایشان، دستورات لازم را جهت رسیدگی به درخواست های ایشان صادر کرد