تاریخ : 1402,یکشنبه 17 دي12:54
کد خبر : 107268 - سرویس خبری : استان ها

تجلیل بنیاد شهید آذربایجان غربی از مادران و همسران شهدا



فاش نیوز - به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر ،حجت الاسلام میرزایی مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران آذربایجان غربی به همراه همکاران، با حضور در منزل خانواده های معظم شهیدان «مظفر بهبودی»، «علی علیزاده» و «قنبر قنبری» در ارومیه، ضمن دلجویی و گفتگو، از صبر و استقامت خانواده معظم شهیدان با اهداء لوح تقدیر تجلیل کردند.
 

به گزارش «ایثار»، حجت الاسلام میرزایی، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران آذربایجان غربی در دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان «مظفر بهبودی»، «علی علیزاده» و «قنبر قنبری»،  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر گفت : صبر و استقامت مادران و همسران شهدا ستودنی است خانواده شهدا مایه افتخار جامعه و میراث دار انقلاب اسلامی و سرمایه معنوی کشور هستند.
وی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ حرمت خانواده های شهدا و ایثارگر گفت: انتقال مفاهیم ارزشمند در حوزه ایثار و شهادت باید مستمر و با تلاش بیشتری انجام شود.
 وی تصریح کرد: مادران شهدا با بصیرتی مثال‌زدنی توانستند که نگاه ولایتمدار و تفکر حسینی را در عمق وجود فرزندانشان بنشانند و چنین فرزندانی را تربیت کنند که خود را در امام حسین (ع) فدا و در شکل‌گیری نهضت عاشورایی نقشی مثال‌زدنی ایفا کردند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: بانوان جامعه باید با تأسی و الگوپذیری از سیره و منش فاطمه الزهرا(س) در مسیر کمال و بهروزی پیش رفته و دنیا و آخرت خود را تضمین نمایند.
انتهای پیام/