تاریخ : 1402,دوشنبه 18 دي13:04
کد خبر : 107320 - سرویس خبری : ورزشی

از صبح امروز در مجموعه ورزشی شهید چمران رامسر:

مسابقات وزنه برداری جانبازان و فرزندان ایثارگران آغاز شد


مسابقات وزنه برداری جانبازان و فرزندان ایثارگران آغاز شد

هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشوری وزنه برداری جانبازان و فرزندان ایثارگران کشور از امروز دوشنبه ۱۸ دی ماه لغایت روز پنجشنبه ۲۱ دی در استان مازندران و شهر رامسر برگزار می شود.

فاش نیوز - مسابقات قهرمانی کشوری وزنه برداری جانبازان و فرزندان ایثارگران کشور از امروز آغاز خواهد شد.
به گزارش فاش نیوز هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشوری وزنه برداری جانبازان و فرزندان ایثارگران کشور از امروز دوشنبه ۱۸ دی ماه لغایت روز پنجشنبه ۲۱ دی در استان مازندران و شهر رامسر برگزار می شود.
این مسابقات به همت اداره کل تربیت بدنی و اموراردویی بنیاد شهید و امورایثارگران و با مشارکت فعال اداره کل بنیادشهید استان مازنداران اجرا خواهد شد.

بنا بر این گزارش این دوره از مسابقات در سه گروه "جانبازان دارای کلاسبندی پزشکی" ، "جانبازان ویژه (سالم تن)" و فرزندان ایثارگران (فرزندان شهدا، جانبازان و جانبازان متوفی بالای ۲۵٪ و فقط در رشته پرس سینه (پاورلیفتینگ) برای ۳ گروه برگزار می شود

این گزارش می افزاید تعداد ورزشکاران گروه جانبازان دارای کلاس بندی ۵۹ نفر، گروه جانبازان سالم تن ۷۳ نفر و گروه فرزندان ایثارگر ۵۴ نفر (جمعا ۱۸۶ ورزشکار ) می باشد که از 16 استان کشور برای شرکت در این مسابقات به شهر رامسر در مازندران اعزام شده اند.

طبق برنامه قرار است از صبح امروز دوشنبه و فردا سه شنبه ابتدا جانبازان در اوزان مختلف با یکدیگر به رقابت بپردازند و سپس روز چهارشنبه فرزندانِ ورزشکار ایثارگران برای کسب عناوین برتر زیر نظر داوران ممتاز و بین المللی ایرانی به روی تخته بروند.

نتایج مسابقات در گزارش بعدی به اطلاع خواهد رسید.