تاریخ : 1402,سه شنبه 19 دي14:52
کد خبر : 107374 - سرویس خبری : استان ها

مادران شهدای امنیت در یاسوج تجلیل شدند



فاش نیوز - مدیرکل حوزه استانداری کهگیلویه و بویر احمد به همراه مدیران استانی به مناسبت روز مادر به دیدار خانواده شهیدان مهدی امینی مهر و سیروس درخشان مهر از شهدای امنیت رفتند.

کد خبر: ۶۴۳۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱ - 08January 2024
 

مادران شهدای امنیت در یاسوج تجلیل شدندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید افضل حسینی» مدیرکل حوزه استانداری کهگیلویه و بویر احمد، «محمد مشکینی» مشاور امور ایثارگران استانداری، حجت‌الاسلام «مردانی» دستیار استاندار در امر مردمی‌سازی به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید، معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی و رئیس بنیاد شهرستان بویراحمد به مناسبت روز مادر به دیدار خانواده شهیدان «مهدی امینی مهر» و «سیروس درخشان مهر» از شهدای امنیت رفتند.

در این دیدار سید افضل حسینی با اشاره به رشادت‌های شهید امینی‌مهر اظهار داشت: این شهید والامقام تابستان امسال در مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی بیان کرد: خانواده شهدا همواره پشت سر انقلاب بودند و وجود آن‌ها الگویی برای مردم است.

حسینی با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) گفت: به مناسبت روز مادر هدیه‌های دکتر جهرمی سخنگوی دولت تحویل مادر شهیدان والامقام امینی‌مهر و درخشان فر شد.

این مسوول بر رفع مشکلات و تحقق مطالبات به حق خانواده شهدا تاکید کرد و گفت: تاکید دولت سیزدهم و استاندار کهگیلویه و بویراحمد رفع مشکلات خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

مدیرکل حوزه استاندار در دیدار خانواده شهید درخشان فر با بیان اینکه امنیت و آرامش کنونی ایران اسلامی مرهون خون شهدای والا مقام است، گفت: این شهید عزیز از نخبگان دانشگاهی بود که به آرزویش که شهادت بود رسید.

وی بیان کرد: استاندار قلبا ارادتمند خانواده شهدا و ایثارگران و رزمندگان است و همواره تلاش دارد که خواسته‌های این قشر محقق شود.

پارسیان نژاد مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴ هزار و ۵۶۰ مورد سرکشی از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران صورت گرفته است.

خانواده این شهیدان هم از نگاه ویژه دولت سیزدهم، مسوولان استان به خصوص استاندار قدردانی کردند و آرزو کردند بتوانند همواره برای انقلاب و اسلام مثمرثمر باشند و برای دولت سیزدهم و استاندار کهگیلویه و بویراحمد در راه خدمت به مردم آرزوی توفیق کردند.

سرهنگ دوم مهدی امینی و سرگرد سیروس درخشان فر» از نیرو‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد ۲۹ تیرماه سال جاری در درگیری با اشرار و قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت نائل شدند.