تاریخ : 1402,دوشنبه 25 دي11:12
کد خبر : 107498 - سرویس خبری : شهدا

برگزاری یادواره شهدای دانشجوی کرمانشاهی در دانشگاه پیام نور



فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در این یادواره گفت: رسالت بنیاد شهید و امور ایثارگران شناساندن سبک سیره شهدا به جامعه به ویژه نسل جوان و آینده ساز کشور است.
 
یادواره شهدای دانشجوی کرمانشاهی در دانشگاه پیام نور برگزار شد
  به گزارش ایثار،  خسرو شهیدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در یادواره شهدای دانشجوی کرمانشاه،  با گرامی داشت یاد و خاطره تمامی شهدای والامقام به ویژه شهدای دانشجو و شهدای حمله تروریستی اخیر کرمان گفت: شهدای دانشجو در دوران دفاع مقدس سلاح قلم را در راه دفاع از آرمان‌های میهن اسلامی و انقلاب زمین گذاشته و با حضور در جبهه های حق علیه باطل دوشا دوش دیگر اقشار مردم به دفاع از کیان اسلامیمان پرداختند. در طول عمر با برکت نظام مقدس اسلامی شهدا و ایثارگران از خود از تمام هستی خود گذشتند تا به ما عزت، عظمت و سربلندی را هدیه کنند.
  وی با اشاره به این مطلب که استان کرمانشاه تعداد 96 شهید دانشجو را تقدیم انقلاب کرده است افزود: دانشجویان در منظر شهید گرانقدر آیت الله بهشتی بسان موذنین جامعه هستند و بواقع دانشجویان در دانشگاه محور تحول و فعالیت جامعه و چشمان تیزبین ملت و کشور برای انجام  تحولات مختلف در بستر جامعه هستند. رسالت بنیاد حول محور فعالیت های فرهنگی و شناساندن شهدا و ایثارگران به جامعه به ویژه نسل جوان است و برگزاری اینچنین مراسمی خود نمونه بارزی از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در متن است.
  دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان با اشاره به این مطلب که فلسفه شهادت و سیره شهدا چراغ راه همه ماست تصریح کرد: شهادت بک اتفاق و تصادفی نیست که در طول زندگی یک انسان رخ داده باشد بلکه شهدا با رسیدن به معنویات و طی طریق دوست به درجات عالی و در نهایت به فیض شهادت نائل آمده اند.
  مدیرکل بنیاد استان کرمانشاه، بنیاد  و دانشگاه را دو پایگاه مهم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و یادآور شد: فرهنگ ایثار و شهادت مسیر را برای ما ترسیم و به یادگار گذاشته تا جامعه ما به اوج ترقی و تعالی برسد.