تاریخ : 1402,سه شنبه 26 دي11:54
کد خبر : 107560 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

وجود ۲۷۰ ایثارگردر بین قهرمانان ورزشی در عرصه‌های بین‌المللی و برون مرزی



فاش نیوز - سرپرست دفتر برنامه ریزی امور ورزشی و اردوئی با اشاره به آماری از قهرمانان ایثارگر در عرصه‌های ورزشی، گفت: ۲۷۰ ایثارگر جزو قهرمانان ورزشی در عرصه‌های بین‌المللی و برون مرزی هستند.
 
۲۷۰ ایثارگر جزو قهرمانان ورزشی در عرصه‌های بین‌المللی و برون مرزی هستند
به گزارش ایثار، سید محمد میرکاظمی به ارائه گزارشی از وضعیت خدمات‌دهی به گروه‌های ایثارگری در حوزه ورزشی از جمله گروه‌های جانبازان بصیر نابینا و کم‌بینا، جانبازان ضایعه نخاعی، کانادین، شیمیایی، اعصاب و روان، بانوان جانباز در رشته‌های مختلف گلبال، شنا، تنیس روی میز، وزنه‌برداری، تیراندازی، تیروکمان، بسکتبال، بسکتبال با ویلچر، فوتبال روی میز، بوچیا،  تنیس، تنیس روی میز  در مسابقات ورزشی و کشوری پرداخت.
وی افزود:  ۲۷۰ ایثارگر جزو قهرمانان ورزشی در عرصه‌های بین‌المللی و برون‌مرزی هستند و تا کنون ۵ هزار و ۷۰۰ شرکت‌کننده در مسابقات ورزشی کشور در رشته‌های مختلف ایثارگری حضور داشته‌اند. ۵۰۰ هزار نفر نیز در تمرینات ورزشی در رشته‌ها و گروه‌های مختلف ایثارگری و  ۷۰۰ هزار نفر در همایش‌های ورزش‌های همگانی حضور داشتند.
میرکاظمی با اشاره به آماری از بخش اردویی، گفت: بیش از ۹۵ هزار نفر به فضاهای اقامتی سازمان مجتمع‌های فرهنگی زیارتی کوثر و بیش از ۸۱ هزار نفر توسط استان‌ها با مشارکت ایثارگران و موسسه‌ها و نهادها در ۸ ماه اول سال ۱۴۰۲ به اردو اعزام شدند. 
سرپرست دفتر برنامه ریزی امور ورزشی و اردوئی  به ارائه آماری از اعزام به حج تمتع و عتبات عالیات در ۸ ماه اول سال ۱۴۰۲ پرداخت و گفت: ۴ هزار و ۳۵۰ نفر به حج تمتع و کاروان ویژه و ۷ هزار و ۴۵۲ نفر به عتبات عالیات اعزام شدند.