تاریخ : 1402,سه شنبه 26 دي12:47
کد خبر : 107575 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

حقوق فعلی کفاف زندگی خانواده شهدا را نمی‌دهد



فاش نیوز - قاضی‌زاده هاشمی گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران مستمری هفت میلیون تومانی به والدین شهدا پرداخت می‌کند که با این مبلغ نمی‌شود زندگی کرد.

کد خبر: ۶۴۵۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴ - 16January 2024
 

حقوق هفت میلیونی کفاف زندگی خانواده شهدا را نمی‌دهد«سید امرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس با اشاره به وضعیت بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: انتظار خانواده‌ شهدا و ایثارگران رسیدگی بهتر است که مستلزم داشتن منابع مالی است.

وی افزود: دولت و مجلس توجه لازم را دارند، اما با توجه به شرایط معیشتی و تورم، حمایت‌ها کفایت نمی‌کند و خانواده‌ها با مبالغ اندک زندگی‌هایشان اداره نمی‌شود.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان این نکته که بیش از ۵۰۰ هزار نفر به طرق مختلف از ما حقوق دریافت می‌کنند، افزود: بنیاد شهید مستمری هفت میلیون تومانی به والدین شهدا پرداخت می‌کند که با این مبلغ نمی‌شود زندگی کرد و اگرچه نسبت به سال قبل که حقوق‌شان چیزی حدود سه و نیم میلیون تومان بوده دو برابر شده است، اما به علت گرانی‌ها اثرش در زندگی کمرنگ است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ما اگرچه مبلغ حداقلی را پرداخت می‌کنیم، اما این میزان کفاف زندگی را نمی‌دهد و هر چقدر دوستان مجلسی دست ما را باز کنند خدمات ما قوی‌تر خواهد شد.