تاریخ : 1402,سه شنبه 26 دي13:35
کد خبر : 107579 - سرویس خبری : خانواده شهدا

مادر شهیدان «کاری صدیق» آسمانی شد



فاش نیوز - مادر شهیدان «اکبر و پرویز کاری صدیق» پس از تحمل سال‌ها رنج فراق فرزندانش، روز پنجشنبه ۲۱ دی ماه ۱۴۰۲ دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

کد خبر: ۶۴۵۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵ - 15January 2024
 

مادر شهیدان «کاری صدیق» آسمانی شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مرحومه حاجیه خانم «پاپی گل تخت کش» مادر شهیدان «اکبر و پرویز کاری صدیق» پس از تحمل سال‌ها رنج فراق فرزندانش، روز پنجشنبه ۲۱ دی ماه ۱۴۰۲ دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

حسن نورانی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان این ضایعه را به جامعه ایثارگران، به ویژه خانواده و بستگان مرحومه تسلیت گفت و از درگاه الهی برای روح درگذشتگان رحمت، مغفرت و علو درجات مسئلت کرد.

مراسم تشییع پیکر پاک این مادر گرانقدر شنبه ۲۳ دی ماه ساعت ۱۱ در گلزار ججین شهرستان اردبیل با حضور مسئولان و خانواده‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد.

شهید اکبر کاری صدیق دهم شهریور ۱۳۴۹چشم به جهان گشود و دهم مهرماه ۱۳۶۴ در سن ۱۵ سالگی به فیض شهادت نائل آمد و در گلزار شهدای ججین شهرستان اردبیل به خاک سپرده شد.

شهید پرویز کاری صدیق چهارم خرداد ۱۳۴۱ به دنیا آمد و در چهارم تیرماه ۱۳۶۷ در سن ۲۶ سالگی به فیض شهادت نائل شد و در گلزار شهدای بهشت علی شهرستان دزفول به خاک سپرده شد.

 د