تاریخ : 1402,شنبه 30 دي14:45
کد خبر : 107652 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

اکران آثار شهدای شاخص در جشنواره فیلم فجر



فاش نیوز - اسماعیلی گفت: در جشنواره فیلم فجر امسال چند تن از قهرمانان و اسطوره‌های ملی مذهبی کشورمان به تصویر کشیده شده‌اند که در نوع خود جالب توجه است.
کد خبر: ۶۴۵۷۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۳:۳۰ - 20January 2024
 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: اکران آثار شهدای شاخص در جشنواره فیلم فجر/ فیلم‌های سینمایی با مضمون دفاع مقدس حمایت می‌شوندمحمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، در خصوص جشنواره فیلم فجر امسال اظهار داشت: افتخار ما این است که در جشنواره فیلم فجر امسال بخش عمده آثار با مضمون مقاومت و دفاع مقدس است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در جشنواره فیلم فجر امسال چند تن از قهرمانان و اسطوره‌های ملی مذهبی کشورمان به تصویر کشیده شده‌اند که در نوع خود جالب توجه است.

وی افزود: ما در این دوره نسبت به گذشته، دوره‌ای بسیار درخشان در خصوص آثار مرتبط با قهرمان ملی و حوزه مقاومت را شاهد خواهیم بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه شهیدان کاظمی، همت، زین‌الدین و شیرودی در این دوره از جشنواره فیلم فجر به تصویر کشیده شده‌اند، گفت: ما وظیفه خود می‌دانیم که از هر آثار سینمایی که با مضمون دفاع مقدس ساخته می‌شود حمایت لازم را داشته باشیم.