تاریخ : 1402,دوشنبه 02 بهمن14:47
کد خبر : 107729 - سرویس خبری : معرفی کتاب

رونمایی بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب در اختتامیه کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت



فاش نیوز - حجت‌الاسلام «انصاری‌نژاد» از رونمایی بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب در آیین اختتامیه بیست و پنجمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت خبر داد.

کد خبر: ۶۴۶۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶ - 22January 2024
 
بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب در اختتامیه بیست و پنجمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت رونمایی می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدحسین انصاری‌نژاد» دبیر علمی بیست و پنجمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری آیین اختتامیه این رویداد هنری اظهار داشت: بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب در اختتامیه بیست و پنجمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت رونمایی خواهد شد که این کتاب‌ها با موضوع دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت در قالب‌های داستان، روایت، تاریخ، شعر، خاطره، پژوهش ادبی، ترجمه و... است که ۲۳ عنوان آن برابر نظر کارشناسان استانی و کشوری، قابلیت اثر ملی را دارند.
 
وی افزود: آیین اختتامیه این کنگره ملی به میزبانی شهر شیراز با حضور حداد عادل مشاور عالی مقام معظم رهبری و رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و امیر نبی سهرابی جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، برگزیدگان کنگره از ۱۹ استان کشور و مسئولین کشوری و لشکری برگزار خواهد شد.
 
حجت‌الاسلام «انصاری‌نژاد» در پایان سخنان خود تاکید کرد: ۲ نماهنگ با عناوین شب شکاران و فلسطینی‌ها با محوریت شهدای یمن، فلسطین، غزه، مقاومت و بیداری اسلامی تهیه شده توسط ساسان نوذری هنرمند انقلابی کشورمان در مراسم اختتامیه و با حضور مسئولان کشوری رونمایی می‌شود.