تاریخ : 1402,شنبه 07 بهمن12:23
کد خبر : 107818 - سرویس خبری : استان ها

گزارشی از جشن پدران آسمانی در ایلام



فاش نیوز - جشن پدران آسمانی در شهر ایلام با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار امام جمعه ایلام و نماینده ولی فقیه در استان و جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برگزار شد.
 

به گزارش «ایثار»، با حضور حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار امام جمعه ایلام و نماینده ولی فقیه در استان، جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و پدران گرانقدر شهدا، جشن پدران آسمانی در محل موزه آثار شهدای بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.
امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه پدران شهدا، الگوهای برتر و اسوه‌های فداکاری هستند،گفت: پدران شهدا، در راه عزت و اقتدار ایران اسلامی و حفظ ارزش‌های اسلام ، از مهمترین سرمایه‌ خود گذشته و فرزندان خویش را در راه عظمت اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی فدا کردند و به حق، الگوهای برتر و اسوه‌های فداکاری جامعه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار اظهار کرد: پدران شهداء حضرت علی (ع) را الگوی خود قرار دادند و با تقدیم فرزندان خود به انقلاب و میهن اسلامی این چنین درخشان ظاهر شدند. 
وی بیان کرد: پدران شهدا به دلیل تربیت فرزندان شایسته و تقدیم عزیزان خود به انقلاب و اسلام برای همه مردم ایران بعنوان الگو ، قابل تجلیل و احترام هستند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان در تلاش هستند مردم را از انتخابات ناامید کنند،افزود: پدران شهدا مثل گذشته زمینه حضور پرشور مردم را در انتخابات فراهم کنند.
حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار اضافه کرد: در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری برای حضور پرشور در انتخابات، باز دیگر دشمنان را ناامید خواهیم کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه عزت و افتخارات امروز کشورمان را مدیون تربیت پدران شهدا هستیم که چنین فرزندانی برومند برای دفاع از کشور تربیت کردند،گفت: این پدران هستند که با مراقبت و مواظبت، ارزش ها و هنجارهای جامعه را قوی می کنند.
جمال اسدی عنوان کرد: پدران شهدا گنجینه های ارزشمندی برای ما هستند و جامعه ما به وجود چنین بزرگ مردانی که در راه رضای حق و پاسداری از نظام از بهترین سرمایه زندگی خویش گذشتند، مفتخر است.