تاریخ : 1402,شنبه 07 بهمن17:45
کد خبر : 107825 - سرویس خبری : جانبازان

با حضور کم‌نظیر جانبازان نخاعی

مراسم بزرگداشت شهید مقدس برگزار شد


مراسم بزرگداشت شهید مقدس برگزار شد

"حاج کاظم مقدس" جانباز ۷۰ درصد نخاعی از ناحیه گردن و از یادگاران و پیشکسوتان دفاع مقدس، سرانجام پس از سال ها مجاهدت و تلاش در جهت ترویج فرهنگ ایثار ...

فاش نیوز - مراسم بزرگداشت جانباز نخاعی شهید "کاظم مقدس" عصر روز گذشته با حضور جمع کثیری از جانبازان و ایثارگران در تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما، مراسم گرامی‌داشت حانباز نخاعی شهید "حاج کاظم مقدس" عصر روز گذشته با حضور جمع کثیری از جانبازان و ایثارگران در تکیه حصار بوعلی در محله نیاوران تهران برگزار شد و یاد و خاطره رشادت، ایثار و جانفشانی این جانباز معزز گرامی داشته شد.

در این مراسم که جمع کثیری از جانبازان نخاعی و ویلچری، ایثارگران و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، پس از قرائت مصحف شریف قرآن توسط حاضرین، سخنرانی کوتاهی با موضوع منقبت امیرالمومنین علی(ع) توسط یکی از خطیبان انجام شد و در ادامه جانباز محمدرضا تقی‌پور مقدم دلنوشته ای زیبا را قرائت کرد که تاثیر بسزایی بر فضای معنوی تکیه گذاشت.

"حاج کاظم مقدس" جانباز 70 درصد نخاعی از ناحیه گردن و از یادگاران و پیشکسوتان دفاع مقدس، سرانجام پس از سال ها مجاهدت و تلاش در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آغازین ساعات بامداد روز سه شنبه سوم بهمن ماه خلعت زیبای شهادت را پوشید و آسمانی شد و پیکر رنجور و زخم خورده اش در قطعه 53 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) تهران در کنار دیگر شهدای هم‌رزمش به خاک سپرده شد.