تاریخ : 1402,پنجشنبه 12 بهمن13:05
کد خبر : 108053 - سرویس خبری : اخبار

بیش از ۵ هزار نفر از ایثارگران در دولت سیزدهم در استان گلستان تبدیل وضعیت شدند



فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: ۵ هزار و ۳۳ نفر در سطح استان گلستان بر اساس بند تبصره ۲۰ قانون بودجه تبدیل وضعیت شدند که شامل خانواده رزمندگان، شهدا و ایثارگران می‌شوند.

بیش از ۵ هزار نفر از ایثارگران در دولت سیزدهم در استان گلستان تبدیل وضعیت شدند

به گزارش خبرگزاری گروه حماسه و جهاد دفاع مقدس، محمدعلی طالع‌زاری در گروه خبری فجر استان گلستان اظهار کرد: برای نخستین‌بار در دولت سیزدهم دو پروژه بسیار مهم در گلستان را تحویل جامعه ایثارگری می‌دهیم.

وی ادامه داد: از محل رهاورد سفر نخست رئیس‌جمهور موضوع ۲۶ میلیارد تومان و در سفر دوم رئیس‌جمهور ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای مجتمع ایثار در نظر گرفته شده است.

طالع‌زاری بیان کرد: پارک سلامت را در سطح استان گلستان در روستای قرن‌آباد پیگیری می‌کنیم که تاکنون ۱۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته و در صورت اختصاص ۲۰ میلیارد تومانی در سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: ۵ هزار و ۳۳ نفر در سطح استان گلستان براساس بند تبصره ۲۰ قانون بودجه تبدیل وضعیت شدند که شامل خانواده رزمندگان، شهدا و ایثارگران است و ۴۳۳ فرزند شهید در سطح استان گلستان در دولت سیزدهم استخدام رسمی شدند.

مدیرکل بنیاد گلستان ابراز داشت: ۸۸۵ نفر از فرزندان شهید نیز در مرحله مصاحبه هستند که پس از آن تعیین و تکلیف می‌شوند، نزدیک سه هزار نفر بیکار در جامعه ایثارگری داریم که‌امید داریم با این اقدامات بخشی از وضعیت استخدامی آن‌ها تا اسفند ماه امسال مشخص شود.

طالع‌زاری بیان کرد: ۲۲ زندانی سیاسی قبل از انقلاب داریم و در حال تدارک دیدار استاندار گلستان با این زندانیان قبل از انقلاب هستیم.

وی گفت: تکریم از فجر آفرینان، نواختن زنگ ایثار و شهادت در نخستین روز از دهه فجر، رژه موتوری، اردو‌های یک روزه خانواده شهدا، تئاتر خیابان ایثار و شهادت، برپایی میز خدمت و طرح سپاس و برگزاری یادمان شهدای آبروی محله از جمله برنامه‌هایی است که در ایام دهه فجر تدارک دیدیم.

انتهای پیام/ 141