تاریخ : 1402,دوشنبه 16 بهمن18:45
کد خبر : 108188 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

قابل توجه مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران

چهارصد نفری که گرفتار ترفند بنیاد و ایران‌خودرو شده‌اند



فاش نیوز - سلام؛ با توجه به اینکه در پایان سال ۱۴۰۱ پیامکی برای جانبازان آمد، برای دریافت پژو ۲۰۷ و اعلام شد که فقط سه روز فرصت دارید برای پرداخت وجه آن و از طرفی بنیاد نیز تعطیل شده بود و امکان هیچ‌گونه پرس‌وجو در مورد آن وجود نداشت، با قرض از آشنایان وجه را به حساب ایران‌خودرو واریز کردیم.

بعد از شش ماه ماشین را تحویل دادند. به بنیاد مراجعه کردم برای وامی که در بوق و کرنا کرده بودند و طبق قانون باید می دادند، گفتند، به شما تعلق نمی‌گیرد. البته حدود چهارصد نفر از جانبازان گرفتار این اقدام بنیاد و ایران‌خودرو شده‌اند. از طرفی هم می‌گویند چون خودرو گرفته‌اید، مشمول واردات نمی‌شوید!

با توجه به اینکه من با دو پای قطع و نابینایی یک چشم، جزو جانبازان هفتاد درصد ویژه هستم و هیچ تسهیلاتی بابت خودرو شامل حالم نشده است، از شما می‌خواهم که به فکر این چهارصد نفری که گرفتار ترفند بنیاد و ایران‌خودرو شده‌اند باشید.

اگر بگویید خودرو گرفته‌اید و این تسهیلات است باید بگویم با این شرایط هر فرد ایرانی هم می‌تواند ثبت نام کند و خودرو بگیرد؛ دیگر چه نیازی به بنیاد هست؟ همچنین تفاوت خودروی ایرانی با خودروی وارداتی از زمین تا آسمان است.

لطفاً به فکر این تعداد از جانبازان باشید و صدای ما را به گوش مسئولان برسانید تا حتی اگر شده با مبلغ کمتر بتوانیم خودروی وارداتی دریافت کنیم. ممنون

|| امیرمحمد