تاریخ : 1402,جمعه 20 بهمن03:30
کد خبر : 108250 - سرویس خبری : اخبار

با صدور مجوز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی :

محل تجمع جانبازان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تهران مشخص شد


محل تجمع جانبازان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تهران مشخص شد

تقاطع خیابان آزادی - بعد از جمالزاده شمالی، به سمت میدان آزادی ( بین جمالزاده و بن بست یارمحمدی) محل قرار عاشقانه جانبازان و ایثارگران معظم تهرانی است که قرار است همراه با مردم همیشه در صحنه و قهرمان کشورمان حماسه ای سترگ و کم نظیری را رقم بزنند.

فاش نیوز - محل تجمع جانبازان در راهپیمایی عظیم 22 بهمن امسال در تهران مشخص شد.

محل تجمع جانبازان نخاعی، ویلچری و سایر جانبازان معزز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال مشخص و مجوز آن از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صادر شد.

بنابراین گزارش، تقاطع خیابان آزادی - بعد از جمالزاده شمالی، به سمت میدان آزادی ( بین جمالزاده و بن بست یارمحمدی) محل قرار عاشقانه جانبازان و ایثارگران معظم تهرانی است که قرار است همراه با مردم همیشه در صحنه و قهرمان کشورمان حماسه ای سترگ و کم نظیری را رقم بزنند.

جانبازان می توانند صبح روز یکشنبه 22 بهمن ماه به منظور حضور در راهپیمایی، خودرو خود را در خیابان جمالزاده، یا کوچه شهید خالقی پارک و در محل تجمع جانبازان حضور یابند.

اجرای برنامه های فرهنگی، ورزشی و توزیع محصولات فرهنگی بین مردم به ویژه کودکان حاضر در راهپیمایی و همچنین پذیرایی با چای، شیرینی و توزیع شکلات از برنامه های غرفه جانبازان در راهپیمایی 22 بهمن می باشد.