تاریخ : 1402,سه شنبه 24 بهمن16:00
کد خبر : 108306 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

حرف ها و توقعات یک فرزند جانباز

هوای فرزندان جانبازان ۲۵ درصد به بالا را داشته باشید



فاش نیوز - جناب آقای قاضی‌زاده هاشمی، رئیس کل سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، چرا فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر باید با آزمون صوری مختص ایثارگران با هر مقطع تحصیلی، بدون هیچ زحمت و تلاشی استخدام شوند اما سایر اقشار جامعه هدف ایثارگری فقط باید نظاره‌گر باشند.

 مگر خون آنها از سایرین رنگین‌تر است یا آنها ایرانی هستند و ما غیر ایرانی هستیم. بر چه اساسی آنها در این کشور حق و حقوقی بیشتر از ما فرزندان جانبازان ۲۵ درصد به بالاتر باید داشته باشند.

 مگر دو نفر که در خط مقدم بوده‌اند و بر اثر شلیک یا بمباران، یکی شهید شده و دیگری جانباز، در استخدام باید در همه چیز، حتی سهمیه استخدام تفاوت قائل شد. مگر امام خمینی نفرموده بود که رهبران این مملکت جانبازان هستند؟ پس هدف این جامعه کجاست؟

طرف رفته شهید شده؛ پس چرا فرزندانش باید با یک جانباز در هنگام استخدام فرق داشته باشند؟ نکند خودش را عمدی به کشتن داده است تا امتیاز بیشتری کسب کند؟! در حالی که خون کسی رنگین‌تر از کسی نیست.

لطفا در این آزمون های خاص همه جامعه ایثارگری را در هدف قرار دهید؛ چون واقعا ذلت‌آور است خیانت چندین ساله‌ی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران. مگر نباید قانون برای همه یکسان باشد؟ پس لطفا خیانت نکنید. چون این کار شما از صد جور خیانت بدتر است. لطفا خائن نباشید.

ما فرزندان جانبازان هم حقی بر گردن تمامی مسئولین جمهوری اسلامی از بالاترین رده تا پایین‌ترین رده داریم. حق ما فرزندان جانبازان را نیز بپردازید و حق خوری نکنید. حق شهید را به صورت مالی بیشتر پرداخت کنید. نه اینکه سهمیه ویژه استخدام و خیلی امتیازات دیگر را به آنها بدهید. لطفا موضوع را پیگیری کنید و خیانت را کنار بگذارید. شهید و جانباز فرقی ندارند و قانون باید برای همه یکسان باشد.

|| سید راشد سجادی