تاریخ : 1402,چهارشنبه 25 بهمن19:30
کد خبر : 108439 - سرویس خبری : جانبازان

جانبازی؛ عشقِ به پاسداری و پاسداریِ از عشق


 جانبازی؛ عشقِ به پاسداری و پاسداریِ از عشق

امان‌الله دهقان فرد

فاش نیوز - هر کَس می‌خواهد نشانی از محافظان و موالیان و جانبازان واقعیِ سیدالشهدا بگیرد باید به اردوگاه بسیجیان و پاسدارانِ تربیت یافته در مکتب خمینی و خامنه‌ای قدم بگذارد.

پاسبانی از حریم ارض نبوی و پاسداری از حرم امنِ علوی، درجاتی آسمانی است که خدای عزوجل به امام حسین(ع) و جضرت اباالفضل(س) در ظهر روز عاشورای سال ۶۱ هجرت، در وادی کربلا داد. تاریخ انسانیت تا دنیا دنیاست، برای همیشه، مرهون آن سرهای به نیزه برافراشته‌ی آلُ الله است!

هزار و چهارصد سال بعد از آن خونین حماسه‌ی تکرار نشدنی، سبزپوشانی از جنس زینب و عباس ابن علی در سرزمین متمدن ایران اهورایی، بار دیگر در پاسداشتی از فرهنگ نینوایی و عشق و دلدادگی گوی سبقت را از مؤمنان و سر باختگانِ آن زمان ربودند.

 آنها آسمانیان و برزمین‌ نشستگان را با مناجات شبانه و رزم شیردلانه و بی‌امانِ روزانه خود در میدان و صحنه مات و مبهوت کرده‌اند!

آری هر کَس می‌خواهد نشانی از جانبازان، محافظان و موالیان واقعیِ سیدالشهدا، مراقبانِ ایتام آل رسول خدا و خاندان علی ولی الله را با چشمان سر ببیند، باید به اردوگاه بسیجیان و پاسدارانِ تربیت یافته در مکتب خمینی و خامنه‌ای بیایند و با سبز پوشیدگانی هم رنگ با ایثارِ ابالفضل العباس و علمدارانِ دشت کربلا همنشین شود.

هم آنانی که آسمانیان با ایشان آشناتر از زمینیانند و دست‌پروردگانی هم جنس با تهی دستان و پابرهنگان جهانیان، در میان شان فراوان به چشم می‌آیند.

چه خوش قدم بوده‌ایم ما که زمینی شدن‌مان، همزمان با تولد دوباره کسانی که عشق‌شان جانبازی و پاسداری از مرزهای سرزمینی و زادگاهِ سربازان آخرالزمانی و پاسداریِ عشق‌شان، زبان‌زدِ آدمیان این جایی و آن جایی بوده است!

 شعبان المعظم سُرور و شادمانی برای جانبازان و پاسداران سبز پوش حسینی، عاشورائیان و ولایت مدارانِ ایران و جهان دارد. چرا که ایام آغازینش معطّر به تولد امام حسین(علی) و عباس(س) جانباز کربلا و علمدار ایتام نبوی و میانه آن مقّدر، به میلاد ذخیره‌ی انبیا و اولیا، مهدیِ فاطمه عجل‌الله تعالی است.

ای سرداران، بسیجیان و پاسدارانِ عزیز، ای جانبازان از شهادت جامانده، سربازان عرصه، صحنه و میادینِ گمنامیِ، روزتان مبارک و سایه‌ی پُرمِهرتان بر سرِ ایران بزرگ و مسلمانان جهان مستدام باد و به وجود و حضورتان افتخار می‌کنیم.

|| امان‌الله دهقان فرد