تاریخ : 1402,چهارشنبه 02 اسفند19:00
کد خبر : 108448 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

با اذعان خبرگزاری برنا

دست مسئولان بنیادشهید در پرونده‌سازی و دروغ‌پردازی علیه ایثارگران رو شد


دست مسئولان بنیادشهید در پرونده‌سازی و دروغ‌پردازی علیه ایثارگران رو شد

گزارش منتشر شده علیه ایثارگران عضو هیأت مدیره شرکت متد در سال ۱۴۰۰ که توسط مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران کارسازی و سفارش داده شده بود، کذب محض از کار درآمد...

فاش نیوز - خبرگزاری برنا با تأیید سفارشی بودن گزارش منتشر شده‌اش علیه هیأت مدیره ایثارگر شرکت متد، دست مسئولان بنیاد و عامل رسانه ای آن (خبرگزاری حیات) در پرونده‌سازی و تخریب چهره جانبازان و ایثارگران را رو کرد.

گزارش منتشر شده علیه هیات مدیره متد در سال ۱۴۰۰ کذب محض بود/ برنا آماده برگزاری مناظره است

فاش نیوز - در ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ مطلبی با عنوان "ترک فعل گسترده هیئت مدیره شرکت متد" منتشر کرد که پس از بررسی اسناد و مدارک ارائه شده، معلوم شد این گزارش علیه هیات مدیره مذکور کذب محض و بدون سند بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، در رابطه با مطلبی با عنوان "ترک فعل گسترده هیئت مدیره شرکت متد" پس از بررسی مجدد اسناد و همچنین ارائه مستندات از سوی هیات مدیره شرکت متد در سال ۱۴۰۰ و توضیحات اعضای هیئت مدیره مشخص شد هیچ مدرکی علیه هیات مدیره وقت و شبکه ملی ایثارگران که از جانبازان گرامی و فرزندان معزز شهدا هستند وجود ندارد و مطلب منتشر شده کذب محض بوده است.

خبرگزاری برنا ضمن عذرخواهی و طلب حلالیت از شبکه ملی ایثارگران، اعضای هیئت مدیره سابق و مدیر عامل وقت شرکت متد، برادران یوسف مجتهد، دکتر ایرج عربی، محسن برزگر محمدی، حسین اسرافیلی و خانم‌ها دکتر بهاره کشفی و دکتر نوشین زارعی و همچنین براساس مدارک جدید موارد ذیل را منتشر می‌کند، همچنین خبرگزاری برنا آماده برگزاری مناظره بین افراد مدعی در این ماجرا است. (در اینجا می‌توانید بخوانید)