تاریخ : 1402,شنبه 28 بهمن15:02
کد خبر : 108498 - سرویس خبری : زنگ خاطره

امضای خاص فرمانده+عکس



فاش نیوز - بی‌سیم‌چی سردار شهید «کاوه نبیری» فرمانده تیپ ۲ لشکر ۱۷ علی‌ابن‌ابیطالب (ع) می‌گوید: شهید نبیری امضای خاصی داشت که شبیه بادبان قایق بود. یکبار به او گفتم: این دیگر چه امضایی است که شما دارید؟! او هم جوابی داد که مات و مبهوت ماندنم.

کد خبر: ۶۵۱۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰ - 16February 2024
 

امضای خاص فرمانده+عکسبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، فرمانده‌ای بود که در عملیات‌های متعددی شرکت داشت؛ از مبارزه با ضدانقلاب در غائله کردستان تا عملیات‌های خیبر، بدر، والفجر ۸، کربلای ۴ و ۵ و سرانجام در اسفند ۱۳۶۵ و پس از پیروزی رزمندگان در عملیات کربلای ۵ با مسئولیت فرمانده تیپ ۲ لشکر ۱۷ علی‌ابن‌ابیطالب (ع) به شهادت رسید.

«مجتبی مختاری» بی‌سیم‌چی سردار شهید «کاوه نبیری» بود که در خاطره‌ای به امضای خاص فرمانده‌اش پرداخته است.

او می‌گوید: امضای آقا کاوه شبیه بادبان قایق بود. در برهه‌ای بعد از عملیات «کربلای ۴» و قبل از عملیات «کربلای ۵» در جریان صحبتی که با او داشتم، پرسیدم: «آقاکاوه! این دیگه چگونه امضایی است که شما دارید؟!» او پاسخ داد: «من سعی کرده و می‌کنم تا زنده‌ام بادبان قایقم برافراشته باشد، مگر آن هنگامی که دیگر خداوند مقدر و مقرر بفرماید که بادبان قایقم را بشکند که آن‌موقع دیگر کاری از دستم بر‌نمی‌آید. آن موقع است که باید راضی باشم به رضای خدا و بس.» 

با پاسخی که شنیدم مات و مبهوت نگاه این شهید شدم. حتی آرمان او در امضایش مشهود بود.

منبع: فارس