تاریخ : 1402,یکشنبه 29 بهمن15:17
کد خبر : 108552 - سرویس خبری : استان ها

جانبازان با وجود مشکلات در رفتار اسوه و الگو هستند



فاش نیوز - کهن‌سال گفت: همه ما می‌دانیم که جانبازان برای رسیدگی به امور معیشتی خود دچار مشکل بوده و هستند، اما به دلیل اعتقاداتشان در رفتار اسوه و الگو هستند.

کد خبر: ۶۵۱۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰ - 17February 2024
 

جانبازان با وجود مشکلات در رفتار اسوه و الگو هستندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سعید کهن‌سال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در مراسم روز جانباز و تجلیل از جانبازان شاغل در بنیاد مازندران همزمان با ولادت قمر بنی هاشم، ضمن گرامیداشت ایام اظهار داشت: نامگذاری این روز در تقویم کشورمان براساس نگاهی به حوادث تاریخی اسلام رقم خورد، تبعیت‌پذیری و ولایت‌پذیری که حضرت ابوالفضل العباس (ع) داشتند موجب این مهم شد.

کهن‌سال افزود: حضرت اباالفضل العباس (ع) مظهر شجاعت، جوانمردی و مردانگی بود و به همه فضایل و کمالات دینی و اخلاقی آراسته بود، معرفت، غلظت تقوا و ایمان در وجودش موج میزد و انسانی بی بدیل در صحنه عاشورا بود.

وی افزود: جانبازان با تاسی از مکتب قمر بنی هاشم آگاهانه پا به عرصه جنگ گذاشتند و پیکرشان را در دفاع مقدس تقدیم خدای متعال و پیشاپیش روانه بهشت کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان خاطراتی از رزمندگی جانبازان در دوران دفاع مقدس به‌واسطه حضورش در جبهه، گفت: همه ما می‌دانیم که جانبازان برای رسیدگی به امور معیشتی خود دچار مشکل بوده، اما به دلیل اعتقاداتشان در رفتار اسوه و الگو هستند.

کهن‌سال یادآور شد: رزمندگان ما در جبهه حق علیه باطل هر لحظه خطر را احساس می‌کردند و در شب عملیات و مناطق جنگی در نبرد با دشمن قدر فرصت‌ها را میدانستند، امروز ما که در بنیاد در محضر شهدا و ایثارگران هستیم باید خدا را شاکر باشیم و فرصت خدمت به این عزیزان را از دست ندهیم.

این مسئول با تاکید بر برخورد اخلاق مدارانه و تکریم جانبازان عزیز توسط کارکنان بنیاد، یادآور شد: بنیاد شهید دستگاه معنوی و خانه جانبازان است و باید مطالبه‌گر باشند ما هم دست به سینه در مقابلشات خدمت ارائه کنیم.

در این مراسم از همکاران جانباز شاغل در بنیاد مازندران تجلیل و تقدیر به عمل آمد.