تاریخ : 1402,دوشنبه 30 بهمن12:25
کد خبر : 108566 - سرویس خبری : استان ها

طرح علمداران حماسه و تکریم از جانبازان در همدان



فاش نیوز - به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان به همراه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با دو نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند.
 
طرح علمداران حماسه و تکریم از جانبازان در همدان

به گزارش «ایثار»، آیت‌الله شعبانی موثق نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان، صفدریان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ،حجت الاسلام قلیچ خانی نماینده حوزه ولی فقیه در بنیاد ،رئیس بنیاد شهید شهرستان و چند تن از مسئولین بمناسبت اعیاد شعبانیه و گرامیداشت مقام جانباز با 2 نفر از جانبازان هشت سال دفاع مقدس ( آقایان ؛ حاج علی معصومی و احمد معبودی) دیدار کردند.
نماینده ولی فقیه در استان با تکریم از مقام شامخ ایثارگران و جانبازان و اجرای این طرح ارزنده در اعیاد شعبانیه بیان داشت:هدف از این دیدارها ابلاغ سلام مقام معظم رهبری مدظله العالی و تجلیل از ایثار شما عزیزان است. آیت‌الله شعبانی افزود: مقاومت، صبر، استقامت و ایستادگی از مهمترین ویژگی‌های برجسته خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و آزادگان سرافراز به شمار می‌رود و همگان می‌دانیم اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.
 جانبازان هم در این آئین به بیان خاطرات خود از حضور در جبهه و نحوه مجروحیت خود پرداختند.