تاریخ : 1402,سه شنبه 01 اسفند13:23
کد خبر : 108605 - سرویس خبری : استان ها

خیرین شاهد و ایثارگر استان همدان تجلیل شدند



فاش نیوز - مراسم تجلیل از خیرین ایثارگر استان امروز دوشنبه 30 بهمن ماه با حضور معاون سیاسی،امنیتی استانداری و مدیر کل بنیاد شهید استان و مشاوراستاندار در امور ایثارگران برگزار شد.
 
خیرین شاهد و ایثارگر استان همدان تجلیل شدند

به گزارش ایثار، این مراسم که با حضور 30 نفر از خیرین ایثارگر استان در سالن اجتماعات بنیاد شهید استان برگزار شد،رضانیا ،معاون سیاسی و امنیتی استانداربا تبریک اعیاد شعبانیه و فضائل این ماه پربرکت اظهار داشت:رحمت خاص خداوند شامل کسانی خواهد شد که در این ماه کارهای خیر و نیکوئی انجام می دهند و گره گشای کار مردم به ویژه خانواده بزرگ ایثارگران هستند.
حسن رضانیا از ظرفیت خوب و نقش تشکلات ایثارگری در برگزاری با شکوه انتخابات یاد کرد و گفت:خانواده بزرگ ایثارگران پیشرو در امر تحقق آرمانهای نظام بوده و هستند و امروز با امر ولی خود در تبیین و مشارکت دادن افراد برای حضور حداکثری در انتخابات تلاش مضاعفی خواهند داشت.
صفدریان مدیر کل بنیاد شهید نیز در سخنانی ضمن قدردانی از اعضای خیر این تشکل اظهار داشت: مردمی سازی از جمله سیاست‌های اصولی بنیاد در جهت توسعه و ترویج هرچه بهتر فرهنگ غنی ایثار و شهادت در بین آحاد مردم و جامعه است و اعتماد آفرینی قشر معزز در میان جامعه نقطه قوتی است تا در بالندگی نظام به میدان آمده و نقش پررنگ تری ایفا نمایند.
حجت الاسلام قلیچ خانی نماینده حوزه ولی فقیه در بنیاد استان و داوری معاون مددکاری و تشکلات ایثارگری بنیاد نیز از شکل گیری تشکلات ایثارگری در استان و اقدامات ارزنده ایثارگران در زمینه های مختلف به ویژه از ویژگی‌های بسیار خوب 40 خیر با انفاق و  سخاوتمند که تلاش مجدانه در جهت گره گشائی و رفع مشکلات مادی بین آحاد جامعه به ویژه جامعه ایثارگری دارند،قدردانی کردند.
در ادامه این نشست از خیرین ایثارگر حاضر تجلیل به عمل آمد.