تاریخ : 1402,چهارشنبه 02 اسفند14:35
کد خبر : 108640 - سرویس خبری : استان ها

دیدار مسئولان استان ایلام با خانواده‌های معظم شهدا در آبدانان



فاش نیوز - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با خانواده های معظم شهدا در آبدانان دیدار و گفتگو کردند.
 
دیدار مسئولان ارشد استان ایلام با خانواده‌های معظم شهدا در آبدانان

به گزارش ایثار، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به همراه جمال اسدی با خانواده شهید سیدمحمود حسینی و شهید بهمن نوروزی دیدار و گفتگو کردند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: موضوع انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران نماد مردم سالاری دینی، مظهر اختیار و اقتدار مردم و حاکمیت عقل و منطق در جامعه است.
امام جمعه ایلام به نقش مقتدرانه جمهوری اسلامی در عرصه عالم پرداخت و تصریح کرد: نقش نافذ و اثرگذار سیدحسن نصرالله در هدایت افکار عمومی جهان و ابتکار عمل حزب الله و حماس در مبارزه جدی با اسرائیل غاصب هیمنه شیطانی آمریکا و انگلیس را خنثی و برتری مقاومت اسلامی را به رخ جهانیان کشید.
امام جمعه ایلام برکات و تجلیات وجود مقام معظم رهبری در عزتیخشی به جهان اسلام را ستود و اضافه کرد: استکبار ستیزی عملی و حمایت حماسه ساز انصار الله یمن در صیانت از حقوق مردم مظلوم غزه نمونه بارزی از هدایت‌های داهیانه رهبر عزیز انقلاب اسلامی و جریان مقاومت در پهنه جهان است.