تاریخ : 1402,شنبه 05 اسفند12:17
کد خبر : 108705 - سرویس خبری : استان ها

دیدار امام‌جمعه کرج با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران



فاش نیوز - نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه شهر کرج، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و مدیر بیمه دی استان البرز با حضور در منزل خانواده شهیدان والامقام «مهدی کورزنگور» و «بهرام یوسفیان» با خانواده این شهیدان دیدار و گفتگو کردند.
 
دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران

به گزارش «ایثار»، سلیمان رستمیان در این دیدارها با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و تبریک اعیاد شعبانیه، خانواده‌های معظم شهدا را  الگوهای ایثار و وفاداری به‌نظام و انقلاب دانست و گفت: خانواده‌های معظم شهدا با تقدیم عزیزترین گوهرهای حیات خویش به رسالت الهی و انقلابی خویش عمل کردند و الگویی ماندگار از خود برجای گذاشتند.
وی در ادامه تصریح کرد: همان‌گونه که امام خمینی (ره) فرمودند «انقلاب اسلامی هرچه دارد به برکت مجاهدهای شهدا و ایثارگران است» لذا مردم و مسئولان باید قدردان این مجاهدت‌ها باشند و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را تکریم کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: ما امروز مدیون خانواده‌های معظم شهدا هستیم و با تجلیل از آنان دین خود را نمی‌توانیم ادا کنیم، اجر این عزیزان فقط با خداست، ما امروز اینجا هستیم تا بگوییم تا ابد مدیون خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستیم.
گفتنی است در پایان نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه شهر کرج در این دیدارها با اهدای لوح تقدیر از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تجلیل کرد.