تاریخ : 1402,شنبه 05 اسفند15:17
کد خبر : 108726 - سرویس خبری : استان ها

مدیرکل بنیاد و اعضاء کانون وکلای استان گلستان با جامعه ایثارگری دیدار کردند



فاش نیوز - به مناسبت هفته وکیل مدافع، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان به اتفاق رئیس و اعضاء کانون وکلای استان پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا با تعدادی از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر دیدار کردند.
 
مدیرکل بنیاد و اعضاء کانون وکلای استان گلستان با جامعه ایثارگری دیدار کردند

به گزارش ایثار، به مناسبت هفته وکیل مدافع، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان به اتفاق رئیس و اعضاء کانون وکلای استان پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا امام زاده عبدالله گرگان با تعدادی از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر دیدار کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در حاشیه این دیدار ها در گفتگو با خبرنگار ایثار واحد گلستان گفت: پیگیری مشکلات حقوقی و اجرای قوانین جامعه ایثارکری  و همچنین ارائه مشاوره حقوقی صحیح جهت احقاق حق این قشر معزز از دغدغه های مهم بنیاد گلستان است.
طالع زاری ادامه داد: امروز وظیفه همه مسئولان است که در اجرای قوانین جامعه ایثارگری که به پاس رشادت‌ها و فداکاری‌های خانواده‌های شهدا و ایثارگران تصویب شده، اهتمام ویژه داشته باشند.
وی افزود: در همین راستا طی انعقاد تفاهمنامه با کانون وکلا، وکلای استان به صورت هفتگی با حضور در بنیاد خدمات معاضدتی به جامعه ایثارگری ارائه خواهند داد.