تاریخ : 1402,دوشنبه 07 اسفند13:32
کد خبر : 108742 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

فعالیت‌های اجرایی بنیاد شهید به تشکل‌های شاهد و ایثارگر واگذار می‌شود



فاش نیوز - مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی گفت: برنامه توانمندسازی همراه با آموزش و صدور گواهینامه را برای این تشکل‌ها در نظر گرفته ایم، تا با ایجاد یک شبکه مردمی توانمند و آماده؛ فعالیت‌های اجرایی و فرهنگی بنیاد شهید را به آنها واگذار کنیم.
 
فعالیت‌های اجرایی بنیاد شهید و امور ایثارگران به تشکل‌های شاهد و ایثارگر واگذار می‌شود

به گزارش ایثار، رحیم نریمانی در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران و حضور در غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: انشاالله این خبرگزاری با اصالت، با سابقه و تنها خبرگزاری رسمی کشور در این مقطع زمانی که بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات خبرگان رهبری است باعث تنویر افکار عمومی شود و زمینه حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کند.
وی افزود: با نگاه تحولی که رئیس بنیاد شهید و دولت سیزدهم هم دارند استفاده حداکثری از ظرفیت و مشارکت های مردمی به ویژه تشکل ها و سمن های شاهد و ایثارگر نیز مدنظر است.
وی تاکید کرد: ۱۲۲ تشکل شاهد و ایثارگر ثبت شده و دارای مجوز رسمی در کشور داریم که براساس موضوع اصلی مساله محوری شکل گرفته اند و سازماندهی شدند، برنامه ما هم این است که آنها را به این سمت سوق دهیم.
نریمانی ادامه داد: اعضای این تشکل‌ها جانبازان، آزادگان، خانواده های شهدا و ایثارگران وفادار به نظام و آماده ایفای نقش هستند که می توانند اثر بخشی و رضایتمندی را افزایش دهند.
مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی گفت: در بحث مشارکت های مردمی هم امسال برای همه خیران شاهد و ایثارگر مراسم تجلیل در نظر گرفته شده و از همه این افراد تجلیل به عمل می‌آید.
نریمانی هدف از برگزاری مراسم تجلیل از خیران را ترویج فرهنگ ایثار عنوان و بیان کرد: خیران شاهد و ایثارگر به جز هشت سال رشادتی که در دوران دفاع مقدس داشتند اکنون از مال و اموال خود برای ساخت مدرسه، مسجد، کمک های مومنانه،سلامت و صندوق قرض الحسنه استفاده می کنند و در این راه یک گام از مردم عادی جامعه جلوتر هستند.
وی افزود: با ساماندهی خیران به دنبال این هستیم تا از توانمندی آنها بتوانیم حداکثر بهره را ببریم.