تاریخ : 1402,سه شنبه 08 اسفند11:48
کد خبر : 108768 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

برگزاری نشست بصیرتی و سیاسی معاونان و مدیران بنیاد شهید



فاش نیوز - نشست بصیرتی و سیاسی معاونان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران، با حضور نماینده ولی‌فقیه در بنیاد، دوشنبه ۷ اسفندماه، در سالن فرهنگی شهید رسول‌زاده برگزار شد.
 
نشست بصیرتی و سیاسی معاونان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد

به گزارش «ایثار»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید رمضان موسوی مقدم، نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در ابتدای این نشست، با تاکید بر لزوم مشارکت در انتخابات، اظهار کرد: ما در حال حاضر در مرحله تشویقی برای حضور مردم پای صندوقهای رای هستیم و از مرحله تبیینی گذر کردیم.
وی افزود: یکی از ویژگی‌های این دوره انتخابات این است که بیش از ۲۰ شبکه تلویزیونی راه‌اندازی شد و در آنها مناظرات خوبی برگزار شده که در معرفی نماینده ها بسیار تأثیرگذار بودند.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی مقدم با اشاره به اینکه در خصوص موضوع انتخابات بحث‌های فراوان شده، تصریح کرد: بهترین مباحث را رهبر معظم انقلاب مطرح کردند که از آن میتوان الگو گرفت، اما باید دید ما در بنیاد شهید و جامعه ایثارگری چه نقشی می‌توانیم برای بالا بردن مشارکت در انتخابات انجام دهیم.
وی خاطرنشان کرد: آمار حاکی از آن است که مشارکت خوبی را خواهیم داشت و اگر بنا باشد میزان مشارکت را افزایش دهیم به میزان سهمی که داریم باید اقداماتی در بنیاد انجام دهیم.
 حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی مقدم ادامه داد: یکی از اقدامات ما پاسخ به سوالات انتخاباتی است که اگر بتوانیم تحلیل درست و مناسبی ارائه دهیم بسیار خوب است.
وی ادامه داد: باید این موضوع را شفاف توضیح دهیم که جمهوری اسلامی با سه ستون استوار است؛ اسلام، ولایت فقیه و مردم که اگر برای مردم مسائل را توضیح دهیم بسیاری از مشکلات مردم حل می‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی مقدم تاکید کرد:ما باید زمینه‌ها و مقدمات را برای مشارکت مردم آماده کرده و موانع را برطرف کنیم، در ابتدای انقلاب صندوقهای سیار پیشنهاد امام راحل(ره) بود زیرا ایشان معتقد بود باید موانع برطرف شود و به میزانی که مردم پای صندوق رأی آمدند هم مقبولیت و هم مشروعیت وجود دارد.
وی افزود: مقام معظم رهبری آرا مردم را حق‌الناس می‌دانند و بر میزان مشارکت بالا هم تاکید دارند. نظر مردم در نظام جمهوری اسلامی یک اصل است.
وی گفت: در طول ۴۵ سال گذشته همواره در آستانه انتخابات دشمنان ما با تمام تجهیزات وارد میدان شدند و تبلیغات وسیعی برای گسترش ناامیدی در مردم انجام دادند خوشبختانه همواره نتوانستند به اهداف خود برسند، جهت‌گیری دشمن همواره در برابر همین سه محور اسلام، ولایت فقیه و مردم است و ما باید بتوانیم این موضوع مهم را برای مردم تبیین کنیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی مقدم ادامه داد: دشمن برای تحقق اهداف خود ضربات متعددی وارد کرده که در ایام انتخابات باید این مواضع تشریح شود که در طول این سالیان چه جنایت‌هایی مرتکب شدند و در اصل راه‌اندازی جریان داعش برای کند کردن نفوذ و سرعت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان بود.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت؛ آثار و برکات جمهوری اسلامی ایران به گونه‌ای بود که هیمنه آمریکا شکست و غول کدخدایی آمریکا کاملا بی اثر شد.
در ادامه این نشست حسن عابدینی، معاون مجلس و استان‌های صدا و سیما به بیان مطالبی در خصوص لزوم مشارکت در انتخابات پرداخت و تعدادی از معاونان و مدیران به بیان مهمترین اقدامات خود در زمینه ترغیب مردم برای مشارکت و همچنین نظرات و پیشنهادات خود پرداختند‌.