تاریخ : 1402,سه شنبه 08 اسفند13:19
کد خبر : 108774 - سرویس خبری : استان ها

اگر شهدا امروز بودند در انتخابات شرکت می‌کردند



فاش نیوز - نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اگر شهدا امروز بودند در انتخابات شرکت می‌کردند، دانشجویان عزیز در جهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در محیط دانشگاه پیشرو باشند.
 
اگر شهدا امروز بودند در انتخابات شرکت می‌کردند

به گزارش ایثار، آیت اله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در سالروز میزبانی شهید خوشنام در دانشگاه امام محمدباقر( ع) با بیان اینکه شهدا چراغ راه هستند تا ما راه را گم نکنیم، گفت: اگر شهدا امروز بودند در راهپیمایی ۲۲ بهمن و در انتخابات شرکت می‌کردند، وصیت نامه شهدا همه چراغ راه ما هستند.
نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: امروز ما باید دانشجویان در تراز انتظار و انقلاب اسلامی داشته باشیم، اگر بخواهیم نمونه ای به جوانان و دانشجویان معرفی کنیم مصداقی بهتر از شهدا پیدا نمیشود، شما دانشجویان برای اینکه در تراز انتظار و انقلاب اسلامی قرار بگیرید الگوی شما شهیدان عزیز باشند.
آیت اله محمدی لائینی اظهار کرد: امروز دانشجویان باید خود را به بصیرت و معرفت، روح عبادی و عرفانی، ولایتمداری، فداکاری، صفای نفس، از خودگذشتگی و خلوص نیت شهیدان آراسته کنند.
نماینده ولی فقیه در مازندران اذعان داشت: ویژگی بزرگداشت مراسم شهید خوشنام همان ادامه راه، هدف، آرمان و کار او مهم است، این شهدای عزیز اگرچه از نظر ظاهر گمنام هستند اما ولایتمداری و ارزش معنوی آنان ملاک است و باید مسیر راه ما قرار بگیرد.
آیت اله محمدی لائینی تصریح کرد: شما هم باید فن و حرفه علمی و هم فن و حرفه اخلاقی و دینی بیاموزید.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه امروز عطر و بوی شهدا در فضای جامعه عطرآگین شده است، گفت: دانشجویان عزیز در جهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در محیط دانشگاه پیشرو باشند.
سعید کهن سال افزود: دانشجویان عزیز باید تفکر شهدا را دنبال کنند و در مسیر شهدا باشند، توجه به فرهنگ ایثار و شهادت مسیر تعالی و رشد آنان را در کسب موفقیت های علمی و ..‌ فراهم میکند.
مدیرکل بنیاد مازندران ضمن تشکر از رئیس دانشگاه امام محمدباقر(ع) به دلیل برگزاری این مراسم، یادآور شد: مراسم گرامیداشت یاد و نام شهدا باید در همه دستگاه ها و ... برگزار شود.
در این مراسم از خانواده معزز دانشجوی شهید سعید بخشی تجلیل به عمل آمد.