تاریخ : 1402,دوشنبه 14 اسفند19:17
کد خبر : 108977 - سرویس خبری : اخبار

با برگزاری ۳۶ انتخابات مردمی و آزاد در ۴۵ سال

غلبه حضور پرقدرت و حماسی ملت ایران بر مکر دشمنان


غلبه حضور پرقدرت و حماسی ملت  ایران بر مکر دشمنان

در غوغای آن‌همه ناسازگاری های جعلی و دروغین میان جمهوریت و اسلامیت، اینک نظام مردمی و اسلامیِ ایران عزیز، همه‌ی مدل های ضدّدینی یا ضدمردمی را...

قاش نیوز - برگزاری 40 انتخابات مردمی و آزاد در ۴۵ سال اخیر در جمهوری اسلامی نشان از بالندگی ایران اسلامی به عنوان صادق‌ترین نظام مردم سالار در جهان است.
 قدردان و منت‌دار تمام عزیزانی هستیم که در گام دوم انقلاب بنا به امر مقدس مقام عظمای ولایت و براساس وظیفه دینی و میهنی خود در انتخابات شرکت کردند و باعث روسفیدی صف مؤمنان و دلبستگان این مرز و بوم در مقابل صف دشمنان و خبیثان جبهه مقابل ایران شدند.
این بار نیز حضور پرقدرت و حماسه‌آمیز ملت ایران بر مکر دشمنان غلبه کرد و حجم سنگینِ جنگ‌ روانی دشمن برای بی‌رونق ساختن انتخابات را به حبابی پوچ بدل کرد.
اینک جمهوری اسلامی با برگزاری 40 انتخابات مردمی و آزاد در ۴۵ سال از بالندگی خود و در شرائط سخت و آسان، نشان داده است که صادق‌ترین نظام مردم‌سالار در جهان جدید است.
این چنین است که الگوهای مادی، از دموکراسی های دین‌گریز تا استبدادهای فردی و حزبی و صنفی، بتدریج در چشم هوشمندان جامعه‌ی جهانی، مورد سئوال و تردید اساسی قرار خواهد گرفت.
در غوغای آن‌همه ناسازگاری های جعلی و دروغین میان جمهوریت و اسلامیت، اینک نظام مردمی و اسلامیِ ایران عزیز، همه‌ی مدل های ضدّدینی یا ضدمردمی را به چالش کشیده است.
امید است با کمک و توفیق الهی و با توجهات حضرت بقیة‌الله‌ ارواحنا فداه، مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششمین مجلس خبرگان رهبری با احساس بار مسئولیت دینی و انقلابی خود، همسو با فرامین رهبر عزیز و فرزانه به پیشرفت روزافزون کشور و عزت ملی و شاداب‌تر کردن جمهوری اسلامی نائل شود.
 
|| انجمن جانبازان نخاعی فارس