تاریخ : 1402,چهارشنبه 16 اسفند21:45
کد خبر : 109021 - سرویس خبری : اخبار

به منظور کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

فراخوان فوری گروه جهادی جانبازان برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی


فراخوان فوری گروه جهادی جانبازان برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی

از عموم هم وطنان جهت ارسال کمک های غیرنقدی شامل: آب معدنی، فرش و پتوی نو و سالم و تمیز، وسایل گرمایشی، لباس گرم نو(سالم و تمیز)، داروهای ضروری (مسکن، آنتی‌بیوتیک)، مواد غذایی و خشکبار (نان خشک، شیر خشک، کنسرو..‌‌..) ، لوازم بهداشتی (شامپو، صابون، دستمال کاغذی، پوشک بچه و ...

فاش نیوز - گروه جهادی شهید حاج احمد متوسلیان و باشگاه ستارگان ایثار(جانبازان فعال جهادی و خیرین ایثارگر فعال در سیستان و بلوچستان) آمادگی خود را برای دریافت و جمع‌آوری کمک های نقدی و غیرنقدی ایثارگران و مردم نوع‌دوست برای هموطنان سیستان و بلوچستانی در منطقه محروم  دشت یاری اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ما، به دنبال وقوع سیل و آب‌گرفتگی در استان سیستان و بلوچستان و شدت یافتن طغیان رودخانه های فصلی و در نتیجه آن، زیر آب رفتن بسیاری از شهرها و روستاهای محور دشت یاری در منطقه بلوچستان، منازل مسکونی جمع کثیری از هموطنان زیر آب رفته و یا براثر سیل تخریب شده است.

بر پایه این گزارش، در حال حاضر هموطنان ما در منطقه دشتیاری زندگی شرایط بسیار سختی را تجربه می کنند و وضعیت جوی ناشی از آب و هوای  سرد در شب و گرمای  شدید  و نبود امکانات باعث شده است که زندگی دشواری را  سپری کنند.
 بر این اساس و به منظور تأمین نیازهای مردم با ایمان و مظلوم آسیب دیده از سیل در دشت یاری  بلوچستان، گروه جهادی شهید حاج احمد متوسلیان باشگاه ستارگان ایثار آماده دریافت و جمع‌آوری کمک های نقدی و غیرنقدی شما خیرین عزیز و مردم نوع‌دوست برای هموطنان سیستان و بلوچستانی در محور دشت یاری هستند.
خیرین عزیز می توانند برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان از طریق شبا به شماره IR400550015480006251956001
 نزد بانک اقتصاد نوین بنام حسین اسرافیلی- اکبر حسین زاده،و یا شماره کارت های ۵۰۲۹۳۸۱۰۲۷۶۳۲۱۰۸ اکبر حسین‌زاده و ۵۰۲۹۳۸۱۰۳۹۰۱۵۲۹ حسین اسرافیلی اقدام  نمایند.
 هم چنین از عموم هم وطنان جهت ارسال کمک های غیرنقدی شامل: آب معدنی، فرش و پتوی نو و سالم و تمیز، وسایل گرمایشی، لباس گرم نو(سالم و تمیز)، داروهای ضروری (مسکن، آنتی‌بیوتیک)، مواد غذایی و خشکبار (نان خشک، شیر خشک، کنسرو..‌‌..) ، لوازم بهداشتی (شامپو، صابون، دستمال کاغذی، پوشک بچه و ...) لطفا به آدرس: فلکه دوم تهرانپارس، خ جشنواره، خیابان معینی‌نژاد، باشگاه ستارگان ایثار مراجعه و یا با شماره تلفن های ۰۹۱۲۵۴۵۴۸۲۵ آقای نقی گرایلی و ۹۱۲۱۲۲۴۹۱۹ حسین اسرافیلی و یا۰۹۱۹۸۸۸۷۰۶۱ اکبر حسین‌زاده  تماس حاصل نمایند.