تاریخ : 1402,چهارشنبه 16 اسفند21:11
کد خبر : 109044 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

رئیس سوت‌شکن بنیاد از راه‌اندازی سامانه سوت‌زنی خبر داد!


رئیس سوت‌شکن بنیاد از راه‌اندازی سامانه سوت‌زنی خبر داد!

بنیاد شهید و امور ایثارگران در اقدامی عجیب از راه‌اندازی سامانه سوت‌زنی در بنیاد شهیدخبر داد! این در حالی‌ست که به دستور شخص رئیس بنیاد، بی‌سابقه ترین برخوردهای قضایی، امنیتی و پلیسی با رسانه‌های ایثارگری و ایثارگران - فقط به خاطر همین سوت‌زنی- به عمل آورده اند و ....

فاش نیوز - قاضی‌زاده هاشمی، رئیس سوت‌شکن بنیاد از راه‌اندازی سامانه سوت‌زنی در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد!

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رئیس بنیاد شهید با اشاره به راه‌اندازی سامانه سوت‌زنی در این بنیاد گفت: در بخش‌های مختلف بنیاد چه حوزه‌های خدماتی بنیاد و چه موسسات وابسته به آن اگر شهروندی یا جامعه هدف ما خطا یا فسادی دید می‌تواند اسناد و مدارک خود را در سامانه بارگذاری کند.

قاضی‌زاده خبر داد: راه‌اندازی سامانه سوت‌زنی در بنیاد شهید

امیرحسین قاضی‌زاده رئیس بنیاد شهید در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت با اشاره به رونمایی از سامانه گزارشگران فساد توسط بنیاد شهید گفت: ما در راستای توسعه شفافیت و برنامه‌‌ای که خود دولت در حوزه سوت‌زنی دارد مشابه سامانه دولت را در بنیاد شهید هم راه‌اندازی کردیم که در بخش‌های مختلف بنیاد چه حوزه‌های خدماتی بنیاد و چه موسسات وابسته به بنیاد اگر شهروندی یا جامعه هدف ما خطا یا فسادی دید بتواند اسناد و مدارک خود را بارگذاری کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حالی از راه‌اندازی سامانه سوت‌زنی در بنیاد شهیدخبر داده است که به دستور خود ایشان، بی‌سابقه‌ترین برخوردهای قضایی، امنیتی و پلیسی با رسانه‌های ایثارگری و ایثارگران - فقط به خاطر همین سوت‌زنی فساد و تخلف- به عمل آورده اند و ....

جالب‌ این که همین رئیس بنیاد و مدیران زیرمجموعه اش برخلاف دستور صریح و رویه دولت سیزدهم اقدام به شکایت های سریالی از رسانه های ایثارگری کرده و برای بستن دهان و شکستن قلم ایثارگران معترض به فسادها، تخلفات و ترک فعل‌ها و... علیه آنان پرونده سازی و تخریب انجام می دهد.

و اما جالب‌تر این که تمامی این شکایت ها به تبرئه متشاکی و بعضا محکومیت خود شاکیان که زیرمجموعه های بنیاد سوت‌شکن هستند منتهی گردیده و می گردد!

در اینجا همچنین باید متذکر شویم که یکی از مشکلات ما به عنوان یک رسانه اختصاصی حوزه ایثارگران این است که کاربران ایثارگرمان از ترس برخوردها و کارشکنی ها و سنگ‌اندازی های بنیادی ها در امورشان ناچارند یا دم بر اجحاف و فساد و تخلف در این نهاد مقدس ببندند و یا با اسم مستعار و بدون نام  و نشان برایمان مطلب ارسال کنند. آنهایی هم که هویتشان مشخص می شود بعد از مدتی برای پس گرفتن حرفشان از سوی مسئولان دفاتر بنیاد در مرکز و شهرستان ها بر حذف درد دل‌هایشان از خروجی رسانه ها اصرار می ورزند. لذا در اینجاست که باید با صدای بلند بر سر آقای قاضی زاده هاشمی فریاد زد:

سوت نزن بهر کسی

اول خودت بعدا کسی!