تاریخ : 1402,پنجشنبه 17 اسفند18:16
کد خبر : 109063 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

درپی ارسال گزارش‌های متعدد از نارضایتی ایثارگران و برای بررسی مسائل و مشکلات این حوزه

رئیس جمهوری به بنیاد می رود


رئیس جمهوری به بنیاد می رود

تصورش را بکنید که وقتی رئیس جمهور در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور پیدا می کند، رئیس بنیاد طوماری را که به عنوان اعلام حمایت از وی تهیه‌شده را به او ارائه دهد و...

فاش نیوز - بر اساس اخبار درز یافته از داخل ینیاد، رئیس جمهور تا روز بیست و دوم ماه جاری(اسفندماه) به منظور نظارت بر عملکرد بنیاد شهید، شخصا در این سازمان حضور می یابد.

به گزارش خبرنگار ما و بر اساس اخبار نشریافته، رئیس جمهور کشورمان در ادامه سرکشی به دستگاه ها، وزارتخانه ها و سازمان های دولتی، و نظارت مستقیم بر کار و عملکرد آنها، قرار است روز بیست و دوم همین ماه (اسفندماه) شخصا در سازمان بنیادشهید و امور ایثارگران حضور یابد.

نکته جالب این که مطلع شدیم عوامل بنیاد در اقدامی عجیب در حال جمع‌آوری امضا از کارکنان و مراجعه کنندگان و تهیه طوماری ظاهرا در حمایت از دکتر رئیسی هستند! که البته این اقدام با عقل سلیم جور درنمی آید. مگر این که اصل قضیه چیز دیگری، مثل حمایت از عملکرد بنیاد و رئیس آن باشد، که این فرض با توجه به زمزمه هایی که در خصوص نارضایتی حداکثری ایثارگران از عملکرد بنیاد و قاضی زاده هاشمی، که احتمال جابجایی او را جدی کرده است، مقبول‌تر یه نظر می رسد.

تصورش را بکنید که وقتی رئیس جمهور در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور پیدا می کند، رئیس بنیاد طوماری را که به عنوان اعلام حمایت از وی تهیه‌شده را به او ارائه دهد و اعلام کند که ما از شما حمایت می کنیم! این کار _ بویژه با روحیه انقلابی و مردمی آقای رئیسی - آیا به مثابه اهانت به رئیس جمهور و خود بنیاد نخواهد بود؟! آدم عاقل چطور می تواند چنین اقدام سخیفی را مرتکب شود یا آن را بپذیرد؟!
طبیعی است که برای یک رئیس جمهور و مسئول دولتی که خبرهای زیادی از ناکارآمدی در یک بخش مهم از زیرمجموعه اش به او می رسد، خوشآیندترین چیز مشاهده عملکرد خوب آن مجموعه و رضایت مردم (در این مورد خاص، رضایت قشر معزز ایثارگران) از عملکرد آنان می باشد؛ و نه چنین اقدامات نمایشی و ظاهرسازانه‌ای.

مشک آن است که خود ببوید، نه آن که عطار بگوید!

*****

کاش امکان این بود که اقلا گروهی از نمایندگان ایثارگران و تشکل‌های مستقل ایثارگری نیز هنگام حضور رئیس جمهور حضور پیدا می کردند و مسائل و مشکلات را در حضور رئیس بنیاد و دیگر مسئولان این نهاد مورد بررسی قرار می دادند.