تاریخ : 1402,شنبه 19 اسفند16:00
کد خبر : 109078 - سرویس خبری : اخبار

مسابقات بومی و محلی بانوان ایثارگر سراسر کشور در رامسر


مسابقات بومی و محلی بانوان ایثارگر سراسر کشور در رامسر

به مناسبت روز ۲۲ اسفند و بزرگداشت روز شهید، مسابقات بومی و محلی بانوان ایثارگر کشور از روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷در شهرستان رامسر استان مازندران، و با حضور همسران و فرزندان شهدا و همسر و فرزندان جانبازان...

فاش نیوز - به مناسبت روز ۲۲ اسفند و بزرگداشت روز شهید، مسابقات بومی و محلی بانوان ایثارگر کشور با حضور همسران و فرزندان شهدا و همسر و فرزندان جانبازان در شهر رامسر آغاز گرد.

به گزارش خبرنگار ما، به مناسبت روز ۲۲ اسفند و بزرگداشت روز شهید، مسابقات بومی و محلی بانوان ایثارگر کشور از روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷در شهرستان رامسر استان مازندران، با حضور همسران و فرزندان شهدا و همسر و فرزندان جانبازان آغاز شده و طی مدت ۴ روز برگزار می گردد.
مسابقات کشوری ورزش‌های روستایی عشایری و بازی‌های بومی محلی آغاز تحول و جریان‌سازی برای اجرای برنامه‌های مفرح، سبک، ارزان، نشاط‌انگیز و خانوادگی خواهد بود.

گفتنی‌ست جشنواره بازی های بومی و محلی با حضور 8 تیم از استان‌های اصفهان، البرز، ایلام، خراسان رضوی، زنجان، مازندران، کردستان و قزوین، در دو ماده تیمی(گانیه) و انفرادی(لی‌لی، هفت‌سنگ مهارتی، دال‌پلان، تیر و کمان سنتی) توسط اداره کل امور ورزشی بنیاد در حال برگزاری می‌باشد که نتایج آن متعاقبا اعلام خواهد شد.