تاریخ : 1402,شنبه 26 اسفند18:30
کد خبر : 109128 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

رنج‌های یک فرزند شهید خطاب به رئیس بنیاد



فاش نیوز - باسلام واحترام بنده مهدی نادری، فرزند شهید محمد ابراهیم نادری، مجروح ترکش بمباران های خرم آباد و الشتر و کارمند 20ساله بانک تجارت، با 2فرزند پسر تازه متولد و یک دختر که 9سال سرطان تومور نخاع و مغزی مدولابلاستومار را داشت از دست دادم و تمام زندگیم رو فدای آن دو فرزندم کرده و الان خود 11 بیماری صعب‌العلاج و از کارافتاده دائمی، روح و جسمم داغون شد ولی همسرم علیل و بیماری ms، و کم‌خونی حاد و سرطان لنفوم دارند.

من هرچی نامه و ایمیل و پیام برای آقای قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و ریاست بنیاد شهید و جانبازان نوشتم بی‌نتیجه و برایشان بی اهمیت بود. آلان تمام مدارک من توسط پزشک بنیاد شهید اداره کل استان لرستان، خرم‌آباد جناب دکتر قنبری تایید، ولی متاسفانه بانک تجارت من ویلچیرنشین و قلب داغون، با همسر سرطانی و زمین‌گیر، دم عید با دست خالی هنوز کمیسیون پزشکی بانک تجارت و دکتر اخلاقی مارو و تمام شهدا و تمسخرکرده و همچنین جناب قاضی زاده هاشمی منم و مادر فلجم و خودم که ویلچری هستم و خانمم رو میارم‌‌‌ دم بنیادشهید که روبروی بانک تجارت هست .......

یکی تورنج بقیه که حدود 10تا12هزار نفر افراد خاص و آقازاده اند باید خوش باشند وعشق کنن ولی ما همیشه ازکودکی تا الان که47سالم هست هیچ روزخوش ندیدم مارو پله ترقی خودشون کردن از شهدا و جانبازان برای بالا رفتن و پست های آنچنانی استفاده کردن و ما فرزندان شهدا و خودم که ترکش و بمباران داغونمون کرد هیچ هیچ. خدا به دادتان برسد که هیچی ازچشمان اوپنهان نمی ماند.