تاریخ : 1402,پنجشنبه 24 اسفند14:10
کد خبر : 109225 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

آدم دیگه رغبت نمیکنه بره بنیاد!



علی - والله آدم نمیدونه به مسئولین بنیادشهید و امور ایثارگران حال حاضر چی بگه! اگه اعلام کنی که یه عده دارند توی بنیاد شهید و امور ایثارگران کوتاهی می کنند، باید تو را مجازات کنند. اگر بگی میخوام سوت زنی کنم که دارند به بیت المال مملکت دست درازی می‌کنند، ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران یه پرونده بزرگ برات درست میکنه که نتونی اونو به دوش بکشی. خب این یعنی تناقض! ای کاش از اول این همه با ایثارگران اختلاف نظر نداشتید که آدم نمیدونه اصلا این اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، مربوط به چه کسانی هست!

در این مدتی که مسئولین بنیادشهید و امور ایثارگران سرکار آمدند گفتند با هیچ کسی شوخی نداریم و به هیچ کسی اجازه اعتراضی نمی‌دهیم یعنی ما هر کاری که خودمان دوست داشته باشیم انجام می‌دهیم و به ایثارگران ربطی نداره انگار که ما ایثارگران واقعا غریبه هستیم و اشتباهی جانباز و خانواده شهید شده ایم اصلا باور نداشتیم که در این دولت اینقدر به خانواده شهدا و ایثارگران ظلم بشه!

شما دیدید که نمایندگان دور قبل رای نیاوردند و اگر هم رای آوردند، چند پله با رای ۴سال پیش فاصله دارند. فقط به این خاطر هست که به ایثارگران دهن کجی کردند و در خدمات رسانی به ایثارگران کوتاهی کردند و هیچ از کوتاهی دولت و مجلس درباره خدمات نرساندن مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران توضیحی نخواستند که چرا باید در این دولت به اصطلاح انقلابی این همه در حق ایثارگران ظلم بشه؛ از دارو و درمان که دغدغه اصلی ایثارگران هست تا معیشت ایثارگران که فقط یه چیز یاد گرفتند ما معیشت ایثارگران بیکار را اینقدر اضافه کردیم که همش دروغ هست ولی از حقوق و دریافتی ایثارگران حقوق بگیر بنیاد شهید که از همه کارمندان و کارگران کمتر حقوق می گیرند، هیچ صحبتی نمی کنند که در اصل باید همتراز کارمندان دولت و نیروهای مسلح حقوق بگیرند که حدود نصف اونها حقوق می‌گیرند.

خب این یعنی که در هیچ دولتی به ایثارگران رسیدگی نشده و تازه در این دولت حتی بیشتر هم ظلم شد و کم کارترین رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این ۴۵ سال در این دولت بود خلاصه آقای قاضی‌زاده و مدیران تحت امر ایشان خیلی در حق ما ایثارگران کوتاهی کردند.

 خدایا خودت فرجی کن تا آقای قاضی‌زاده خودش بنیاد شهید و امور ایثارگران را ترک کند که ما واقعا نه روی این را داریم که بریم جلوی مجلس و دولت اعتراض کنیم و نه روی آن را داریم که به آقای رئیسی اعتراض کنیم چون ما برای خدا رفتیم و از هیچ کسی واقعا توقع نداریم ولی باور کنید که دلمان به حال بنیادشهید و امور ایثارگران می‌سوزد که داره از درون از هم میپاشه.

  بنیاد شهید و امور ایثارگران دیگر بنیادشهید قبل نمیشه. آدم رغبت نمیکنه بره داخل اداره بنیادشهید و امور ایثارگران. حال آدم یه طوری میشه. دیگه روح شهدا در اون اداره نیست. واقعا شده یه اداره کارمندمحوری که فقط به کارمندان سرویس میده نه خانواده شهدا و ایثارگران. بنیاد شهید و امور ایثارگران فقط به فکر حق و حقوق کارمندان بنیاد شهید هست که از کارمندان دولت کمتر حقوق نگیرند و یا حق بن و یا مایحتاجشون از بقیه ادارات کمتر نشه. این هست وضعیت بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمان آقای قاضی‌زاده!!!

 حالا میشه سوت زد و یا باید به کجای بنیاد شهید و امور ایثارگران مظلوم سوت زد. سهامش که از همه سهام ها کمتر ارزش داره. بیمه تکمیلی ایثارگران که از همه بیمه های تکمیلی کم ارزش تره که باور کنید بیشتر درمانگاه ها و سونوگرافی ها و بیشتر آزمایشگاه ها و بیشتر ام آر ای ها و خیلی های دیگه قراردادشان را با بیمه دی که مربوط به ایثارگران هست، لغو کرده اند و ما هم دیگه توان دکتر رفتن را نداریم و باید در خانه بمانیم تا بمیریم!

  شما را به خدا اینهمه زبان بازی نکنید. اینجا برای نمایندگی نیست که هر حرفی بزنید. اینجا ما همه مجروح هستیم و رفتار همه زخم داریم که باید درمان بشه نه اینکه با زبان بازی بخواهید ما را بازی بدید، ای مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران!