تاریخ : 1402,دوشنبه 28 اسفند20:00
کد خبر : 109245 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

به‌راستی چرا مراجعه ایثارگران به بنیاد کمتر شده است؟


به‌راستی چرا مراجعه ایثارگران به بنیاد کمتر شده است؟

من برمی‌شمارم؛ اگر خداوکیلی دروغ بود شما زیر همین پیام بنده بگویید این که شما گفتید دروغ است، چرا دروغ می‌گویی؛ جانباز جنگ تحمیلی، مگر شما ...

فاش نیوز - سلام و عرض ادب خدمت دوستان خانواده شهدا و ایثارگران برادران و خواهران عزیز؛ جناب آقای قاضی‌زاده فرمودند که بخاطر اینکه ما مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران بنیاد را الکترونیکی اداره می کنیم ورودی خانواده شهدا و ایثارگران حدودا نصف شده؛ و کلی هم از خودش و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران تقدیر کرده است!

باور کنید که نمی‌دانسته چرا مراجعین اینقدر کم به بنیاد شهید و امور ایثارگران مراجعه کردند. حالا من خدمتتان می‌گویم که چرا مراجعین بنیاد شهید تا این اندازه کم شده است. بخاطر بی‌محلی کارمندان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران است؛ نه الکترونیکی کردن بنیاد شهید و امور ایثارگران. ایثارگران خسته شده‌اند ازبس که تحقیر شده اند. نمی دانم این آقایان مسئولین بنیادشهید و امور ایثارگران چه فکری کرده‌اند که این طور بی‌مورد نظر می دهند. آدم اگر یک ذره عقل داشته باشه می‌فهمد که در این چند سال اخیر امید ایثارگران به مسئولان فعلی بنیاد به زیر صفر رسیده و هیچ امیدی ندارند که بیایند داخل بنیاد شهید بنشینند و کارشان را مدیران فعلی حل و فصل کنند.

آقای قاضی‌زاده از روزی که شده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، روزی نیست که دردسری برای ایثارگران درست نکند. من برمی‌شمارم؛ اگر خداوکیلی دروغ بود شما زیر همین پیام بنده بگویید این که شما گفتید دروغ است، چرا دروغ می‌گویی؛ جانباز جنگ تحمیلی، مگر شما برای رضای خدا به جبهه نرفتی. آقای قاضی‌زاده و مدیدان تحت امر ایشان در این سه سال این همه برای شما خدمت کردند شما ندیدید.

خب می‌شمارم؛

1- شهریه دانشجوهای دانشگاه آزاد اسلامی را قطع کردید.

2- حتی یک خودرو به جانبازان ندادید.

3- با بیشتر درمانگاه ها و داروخانه ها و پزشکان لغو قرارداد کردید.

4- اشتغال فرزندان ایثارگران را صفرکردید.

5- وام خوداشتغالی ایثارگران را به صفر رساندید و وام مسکن ایثارگران را به یک سوم رساندید.

6- حتی در این سه سال نتوانستید یک آزمون برای فرزندان شهدا و جانبازان۷۰درصد به بالا را برگزار کنید.

7- در این سه سال کمیسیون پزشکی جانبازان را در بعضی از استان ها به صفر رساندید.

8- در این سه سال که شما وارد بنیاد شهید و امور ایثارگران شدید، امید را در بین ایثارگران به صفر رساندید و نه شما معیشت ایثارگران کم درصد را به دهک‌بندی گره زدید که حق و حقوق ایثارگران را ضایع کنید.

خب من دیگر نمی‌شمارم؛ چون مردم را نمی‌خواهم بیشتر از این خسته کنم. حالا شما ذوق‌زده شدید و می‌گویید بخاطر کار خوب من و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده که مراجعه ایثارگران به بنیاد شهید کم شده است.

بخاطر این است که دیگر هیچ امیدی به شما مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران ندارند. آدم‌های خودبزرگ‌بین و ازخودراضی، شما آبروی تمام ایثارگران را بردید با دروغگویی‌هایتان. هر روز یک بامبول درست کردید که ایثارگران را خسته کنید.

ما ایثارگران از این‌همه بودجه بنیاد شهید که نمی‌دانیم کجا هزینه می‌شود ناراحتیم.

|| علی