تاریخ : 1403,دوشنبه 06 فروردين15:54
کد خبر : 109392 - سرویس خبری : خانواده شهدا

پدر شهیدان عبدالحسین و شکرالله جوکار به فرزندان شهیدش پیوست


پدر شهیدان عبدالحسین و شکرالله جوکار به فرزندان شهیدش پیوست

یادش بخیر، سال ۱۳۶۲ و اولین ایام حضور کنار سربازان امام زمان عج در حوزه ی علمیه ی «مکتب الزهرای» آن روز و «صالحیه»ی امروزِ کازرون، شرکت در کلاس های اخلاق حضرت آیت الله ایمانی...

فاش نیوز - حاج جانعلی جوکار، پدر شهیدان عبدالحسین و شکرالله جوکار یه دو فرزند شهید و آسمانی اش پیوست.

بی شک، و با اطمینان نزدیک به یقین، روح آن بزرگوار، امشب در جوار دو شهید سرفرازش، مخصوصا دوست طلبه و همسنگرِ هرگز فراموش نشده و از یاد بیرون نرفته‌مان، «شهید شکرالله»، از امانت هایی که «خونین بال» اما با «صبر حسینی» به صاحب عرش برگردانیده، شاد و مسرور خواهد بود.

یادش بخیر، سال ۱۳۶۲ و اولین ایام حضور کنار سربازان امام زمان عج در حوزه ی علمیه ی «مکتب الزهرای» آن روز و «صالحیه»ی امروزِ کازرون، شرکت در کلاس های اخلاق حضرت آیت الله ایمانی طاب‌ثراه و همچنین مدرسه ی حضرت آیت الله گلپایگانی ره قم. چه شور و هیجانی داشت روزهای قبل از اعزام به جبهه ها، پرواز به عرش ملکوت اعلا و پیوستن به ارواح بلندآوازه ی شهدا و انبیا..

خداوند را بحق این پدران داغدیده و صبور قسَم می دهیم آخر و عاقبت چند روزه ی دنیاییمان را به همنشینی و همسُفرگی با این «خالصان» و «صادقانِ» آزمایش شده ختم فرموده و خود و نسل های پیشِ رویمان را مدیون خون های پاک و به کاروانِ کربلا و سیدالشهدا پیوسته‌شان نفرماید. آمّین.

شادی ارواح مطهر و‌ معطرِ تمامی شهدای مدافع حرم و وطن و آمرزش همه پدران، مادران و رفتگان آسمانی شده در سراسر عالَم، بویژه روان منور امام راحل ره و شفای تک تکِ بیماران، جانبازان، سرطانیان، مریضان و ملتمسان در این ایام استجابت دعا و ماه مهمانی خدا، با هم «حمد» و «سوره»ای را همراه با «۳ صلوات» بر محمد و آل طاهرینش قرائت می نماییم.

مراسم تشییع پدر شهیدان جوکار ساعت 14/30 دقیقه فردا سه شنبه 7/1/1403 در سیدمحمد نوربخش کازرون یرگزار می گردد.

همچنین مراسم بزرگداشت سوم مرحوم جوکار نیز ساعت 17/30 دقیقه یعد از ظهر همان روز در مسجد امام خمینی، واقع در میدان انقلاب کازرون یرگزار خواهد شد.

|| امان الله دهقان فرد

۵/فروردین ماه/۱۴۰۳