تاریخ : 1403,سه شنبه 07 فروردين17:05
کد خبر : 109408 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

پاک بودن دامان نظام از تخلفات برخی نامزدان و منتخبان


پاک بودن دامان نظام از تخلفات برخی نامزدان و منتخبان

امان‌الله دهقان فرد

فاش نیوز - انجام فعالیت های تخلف زا و ایجاد مزاحمات بی پروا، بیرون از چارچوب های مندرج در متن و ذیل قوانین حاکم بر نظام انتخاباتی و ضوابط تعیین شده‌ی رقابتی آنهم توسط «برخی» داوطلبان حاضر در میدان و حامیان نامعتقد به اصول و آرمان های انقلاب اسلامی و بی تقوای ایشان.

بی توجهیِ شخص این قبیل نامزدانِ همیشه قانون شِکن و اطرافیانِ اکثرا «ناجور شِکَمِ»! آنان، مخصوصا فرماندهان منفعت طلبِ ستادی و فرمانبران بیچاره و شعارگویانِ البته کم اطلاعِ از امور پُشت، پهلو و جلویِ هیات های اعزامی ایشان، نسبت به حق و حقوق همشهریان، هموطنان و دیگر رقیبان، خاصتا مشارکت در تخلفات، تقلبات و تعرضات سازمان یافته ی مخالف با اصل جمهوریت و اسلامیت نظام حاکم بر ج.ا.ایران.

آلوده نمودن فضای حاکم بر روان جامعه‌ی دینی و بدبین کردن اذهان پاک فرزندان ایرانی، از جمله دانش آموزان دختر و پسرِ مدارس ابتدایی!، راهنمایی، دبیرستانی، دانشگاهی و حوزوی! بوسیله ی «توزیع» وجوهِ میلیاردی و هدایای آنچنانی! بین صاحب منصبان، رأی داران و سلسله مراتب تایید کننده ی صداقت، صلاحیت و سلامتِ روحی، جسمی و سیاسی شخص اینگونه «غالی جنابان»!

و متاسفانه بستن اتهام ناصواب و‌ چسباندن شایعه‌ی ارتکاب اعمال‌ ناروا به برخی مراکز و مدارج مرتبط با صافی ها، خطبا و علما و نهایتا به بازی گرفتن اعتقاد و اعتماد مردمان و ساکنان نسبت به این گونه ماموران و مسئولان.

و… از جمله مواردی است که انجام آن ها توسط عده ای نامزدان هنجارشکن، موجب شده تا «دامان» نظامِ حاکم و حاکمان نظام، عامدانه مورد تعرض و بی‌حرمتی قرار گرفته و عوارض ناجبرانی را برای «مُلک» و‌ «ملت» بدنبال داشته باشد. در همین زمینه و نظر به لزوم آگاهی بخشیِ افکار «خاص» و «عامِ» اعضای جامعه و جلوگیری از ادامه ی روند گذشته، در مراحل آینده، نکاتی را یادآور می شویم.

۱) اینکه مشاهده می شود عده ای «از خدا بی خبر» و «فاقد جایگاه و اثر»!، در جریان انتخابات به هر دری می زنند تا خود را وارد میدان نموده، تایید صلاحیت کرده و نهایتا با هر ضربِ زور و زری! به دایره ی قدرت و ثروت متصل گردیده و مثلا وضع کننده قوانین بازدارنده و نظارت کننده بر دولت و کابینه بوده باشند، در عین حال اما قبل از ورود به این مرحله، اعتقاد مردمان و ساکنان را به بازی گرفته، هیچ مانع و سدی را جلوی خود ندیده و حتی به بهای بی اعتماد نمودن عده ی کثیری از اعضای جامعه، بویژه متدینین، متعهدین و معتقدین به نظام دینی و اسلامی، پیروز صحنه و عرصه شوند، چیزی جز خیانت در حق همگان و اصل نظام و مردمان نخواهد بود و قطعا نمی توان اینان را نماینده ی معتبری برای مؤمنان، منتظران و عموم ایرانیان بحساب آورد!.

۲) اگر شما هم بشنوید که در یک منطقه‌ی کشوری، فردی ملبس به لباسی مقدس! بجای آنکه مردم را به سمت انتخاب «اصلح» و یا حداقل «صالح» هدایت و ملاک های این دو معیارِ ارزشی را برای آنان تبیین نماید، در یک بحث انحرافی و خارج از تمام مباحث فقهی، نظری، فلسفی و کلامی متاسفانه خلق الله را به موضوع عجیب و غریبی زیر عناوین «فاسد» و «افسد» سوق داده و بین این دو گزینه، انتخاب «فاسد» را ارجح بر گزینش «افسد»تفسیر کند، آنهم در حالی که به یُمن تایید صلاحیت های بی سابقه ی هیات های اجرایی، نظارتی و نگهبانی، ده ها شخصیت دارای ارجحیتِ اخلاقی، فرهنگی و باسابقه ی مدیریت کلان کشوری و بین المللی در میادین رقابتی حاضر شده اند، به نظر شما، اینگونه افراد غیر از بازی با اطمینان مردمان و بی اعتقاد کردن آنان، مخصوصا جوانان همیشه پای کار، بسیجیان و امثال ایشان، اهداف دیگری را دنبال می کنند! و آیا نباید کسانی پیدا شوند مقابل این گونه نفوذیان و بدعت گذاری و انحراف زایی های اینان بایستند! و پاسخ لازم را به آنان داده و سر جایشان بنشانند!

۳) اگر به اساس افکار و‌ اندیشه های ناب بنیانگذار راحل جمهوری اسلامی و در ادامه به بنیان های فقهی و نظریات حکومتیِ رهبر معظم و حکیم انقلاب مردمی ایرانیان عاشورایی و همچنین شعارهای ریشه دار در اعماق پیام های قرآنی و الهی توجه کنیم، قطعا بخش عمده ای از اقدامات و ارتباطات برخی از داوطلبان مجلس و فعالیت های انتخاباتی آنان و حامیان منفعت طلب و فاقد تقوا و ایمانشان! نه تنها دارای مفهوم انحرافی و التقاطی بوده بلکه با قاطعیت می توان گفت که هیچ رابطه و نسبتی با فرهنگ و سنت های دینی، مذهبی و اسلامی نداشته و دقیقا در نقطه ی مقابل آن قرار گرفته و طبعا ضربات غیرقابل جبرانی را به اساس دین و تدین مومنان و پیروان امیرمؤمنان ع نیز وارد می کنند.

یادمان نرود، ما برای اینکه ثابت کنیم نظام حاکم بر مُلک و ملت مان، ریشه در افکار و اندیشه های ناب تاریخ و تمدن پاک نیاکان «دیندار» و «ولایتمدار»مان داشته و مبنای تاسیس و تشکیل حاکمیت و حکومت اسلامی مان نیز برگرفته از شیوه ی اخلاقی، رفتاری و عملیِ ائمه ی اطهار و خاندان نبی مکرم اسلام بوده، صدها هزار جوانِ رعنا پیکر، زیبا صورت و روشن سیرت تقدیم نموده و خون دل های ۱۴۰۰ ساله خورده ایم و‌ در نتیجه نباید بخاطر هوای نفس عده ی اندکی دنیازده و شِکم برآمده از فرط پُرخوری و حیف و میل اموال عمومی، اجازه داد تا با اعتقاد ایرانیان و اطمینان عمومی ساکنان بازی نموده و افکار ایشان را دستخوش شهوات قدرت، ثروت و شهرت خسارتگرانِ به دین و دیانت قرار داد. و دقیقا بر همین اساس است که معتقدیم کسانی که با گفتار، رفتار و کردار خود موجبات آلوده نشان دادن دامان پاک نظام اسلامی را فراهم می کنند، بعنوان «خائنان» به سرزمین اهورایی و آرمان های عاشورایی ایرانیان تلقی شده و در این میان فرقی هم نمی کند اینگونه افراد، لباس مقدس پیامبر را بر تن کرده و یا در پوستین وکالت، قضاوت، وزارت، صدارت و یا ریاست جا خوش نموده باشند.

فاعتبروا..

|| امان‌الله دهقان فرد

۶/فروردین ماه/۱۴۰۳