تاریخ : 1403,پنجشنبه 09 فروردين14:30
کد خبر : 109422 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل

راستی از بامک چه خبر؟!


راستی از بامک چه خبر؟!

خانواده‌هایی که کارت الکترونیکی را دریافت کرده‌اند از فردا سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ می‌توانند اقدام به خرید کالای مورد نظر خود کنند....

فاش نیوز - آیا بامک به اهداف خود رسید یا آن هم شعار و وعده ای مانند بقیه شعارها بود؟

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر با بیان اینکه جامعه ایثارگر می‌توانند در شهرستان‌ها نمایندگی بامک را دریافت کنند، گفته یود: فراخوان بامک در خردادماه ۱۴۰۲ از سوی سازمان اقتصادی کوثر منتشر می‌شود.

هدف این بازارگاه، در مرحله نخست، خدمت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران تهران است تا برخی کالاهای فروشگاهی و مصرفی را مستقیم از کارخانه به خانه ایشان ارسال کند.

در این بازار تازه‌تاسیس، دکتر قاضی‌زاده‌هاشمی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، فعالیت‌های سازمان اقتصادی کوثر را الگو و نمونه بارز کارهای جهادی در کشور دانست.

جامعه هدف سامانه بامک شامل صدهزار خانواده شهید و ایثارگر است که در مرحله اول به صورت آزمایشی ۵۰۰۰کارت و کیف پول الکترونیکی را میان خانواده‌های شهدا و ایثارگران توزیع می‌کند.

خانواده‌هایی که کارت الکترونیکی را دریافت کرده‌اند از فردا سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ می‌توانند اقدام به خرید کالای مورد نظر خود کنند.

مبلغ شارژ کارت‌ها در ابتدا حداقل ۵۰۰هزار تومان و حداکثر یک‌میلیون تومان است. قیمت کالاهای موجود در بامک نیز برابر با قیمت کارخانه است که خانواده‌ها با سفارش اقلام مورد نیاز خود، کالای خریداری‌شده را می‌توانند در خانه خویش تحویل بگیرند.

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر گفت: محصولات ۴۰ شرکت زیر مجموعه سازمان اقتصادی کوثر به صورت متمرکز در بازار بامک به جامعه ایثارگران عرضه می شود.
فخاری افزود: محصولات سازمان اقتصادی کوثر شامل اقلام اساسی پروتئینی شامل گوشت قرمز، سفید و تخم مرغ ماهی، انواع لبنیات و لوازم خانگی ایرانی نظیر تلویزیون، گاز، هود، ماشین لباس‌شویی، فرگاز و جاروبرقی از طریق فروش اینترنتی با ارسال رایگان درب منزل ایثارگران و به صورت حضوری از طریق فروشگاه بزرگ بازار مشترک کوثر (بامک) واقع در سه راه آذری و شعبه دیگر این بازار در امین حضور به خانواده شهدا و جانبازان عرضه می شود.

حال که در سال 1403 قرار گرفته ایم خوب است گزارشی از نتیجه این راه‌اندازی و افتتاح و آماری از کاری که کرده و می کند داده شود تا همگان در جریان یکی دیگر از گلکاری‌های بخش اقتصادی بنیاد و همکاران آقای قاضی‌زاده قرار بگیرند.

شاید هم بهتر باشد دوستان ایثارگری که از خدمات این مرکز بهره‌مند شده اند نظرات خود را درباره چند و چون و کیفیت خدمتی که گرفته اند بگویند تا هم تبلیغی از یک اقدام مفید انجام گرفته از سوی بخش اقتصادی بنیاد - که درونش ما و بیرونش دیگران را سوزانده - باشد و دیگرانی هم که خبر ندارند به سوی استفاده از این امکان شیرین بشتابند.

|| یوسف مجتهد