تاریخ : 1403,شنبه 18 فروردين20:00
کد خبر : 109578 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

یک اقدام مثبت از بنیاد که ادامه یافتنش مهم است


یک اقدام مثبت از بنیاد که ادامه یافتنش مهم است

ایثارگران از محدودیت‌های حاکم بر منابع مالی کشور مطلعند؛ لکن بی‌عدالتی و تبعیض آنان را آزار می دهد. نمی توان شاهد یک قانون به اسم...

فاش نیوز - بالاخره پیگیری و مطالبه بحق جانبازان برای پرداخت معوقات حق پرستاری سال‌های گذشته که به دلیل محاسبات غلط و عدم تمکین سازمان برنامه و بودجه به بن بست رسیده بود نتیجه داد و مطالبات حق پرستاری جانبازان توسط بنیاد به حسابشان واریز شد.
این موضوع نشان می دهد مطالبه و پیگیری به نتیجه می‌رسد و اگر بنیاد به عنوان نهاد متولی ایثارگران پشتیبان و حامی این مطالبات به حق باشد، موثرتر خواهد بود.
بنیاد به یک تغییر رویکرد اساسی نیاز دارد لذا این اقدام به فال نیک گرفته می شود. اگر پرچم مطالبه‌گری بحق ایثارگران با همراهی بنیاد انجام گیرد، از بروز تنش و تجمع که شایسته جامعه ایثارگری نیست، جلوگیری خواهد شد.
همین اقدام می تواند در بحث درمان، اصلاح حقوق، واردات خودرو و سایر مطالبات نیز الگو قرار بگیرد و در شرایطی هماهنگ و همدل پیگیری شود.

ایثارگران از محدودیت‌های حاکم بر منابع مالی کشور مطلعند؛ لکن بی‌عدالتی و تبعیض آنان را آزار می دهد. نمی توان شاهد یک قانون به اسم قانون مدیریت خدمات کشوری بود ولی در پرداخت حقوق و مزایا تبعیض ناروا دید و سکوت کرد. مدیریت عالی بنیاد باید دفاع محقانه، مجدانه و منصفانه از حقوق ایثارگران را سرمنشأ همه اقدامات خود قرار دهد تا مقبولیت ازدست‌رفته بین ایثارگران را بازیابی و بازسازی کند.