تاریخ : 1403,دوشنبه 20 فروردين15:45
کد خبر : 109632 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

باز هم حرف و شعار!



فاش نیوز - بنیاد شهید و امور ایثارگران از دستگاه‌های پیش‌قدم در تدوین سند تحول دولت است.

دبیر ستاد تحول راهبردی و مسئول پایش و رصد سند تحول دولت در ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ با بیان مطلب فوق گفت:
دکتر قاضی‌زاده هاشمی در تدوین سند «تحول دولت مردمی؛ ایثار و ایثارگران» تلاش بسیاری کردند و بنیاد شهید و امور ایثارگران از دستگاه‌هایی بود که در این راستا پیش‌قدم بوده است.
سقاب اصفهانی با بیان اینکه مسئولیت اجرای سند تحول در بنیاد شهید و امور ایثارگران رئیس این دستگاه است، افزود: شخص دکتر قاضی‌زاده هاشمی در تدوین این سند تلاش بسیاری کردند و بنیاد از دستگاه‌هایی بود که در این راستا پیش‌قدم بوده است.
وی افزود: آمادگی لازم برای بحث در خصوص این سند وجود دارد و از تمام صاحب‌نظران می‌خواهیم در صورت داشتن نظرات و نکاتی در این زمینه، موارد را به ما منعکس کنند.
دبیر ستاد تحول راهبردی و مسئول پایش و رصد سند تحول دولت در ادامه به ارائه توضیحاتی در خصوص ستاد راهبری تحول بنیاد شهید و امور ایثارگران، دبیرخانه ستاد راهبری تحول بنیاد شهید و امور ایثارگران، کمیسیون ویژه اجرای تحول بنیاد شهید و امور ایثارگران و کمیته‌های اجرای تحول واحدهای اجرایی پرداخت.

دوسال از ارائه  سند «تحول دولت مردمی؛ ایثار و ایثارگران» می گذرد و قطعا" مطالعات آن نیز به سال‌های قبل برمی‌گردد.
سند تحول نقشه راه است که توسط صاحب‌نظران و متخصصان تدوین می‌شود و ما را ناگزیر به شناسایی اولویت‌ها می‌کند و اینکه از چه نقطه‌ای باید شروع کنیم و پیشران ما برای تحول کجا است. سند تحول نوعی باز طراحی است.
آقایان که این همه وقت سازمان را گرفتند و هزینه کردن، بگویند آثار این سند تحول در بنیاد، کجاست؟ چرا مشهود نیست؟ چه تعداد از کارکنان، مدیران بنیاد و ایثارگران از اهداف این سند آگاهی دارند؟

اقداماتی از این قبیل در ابتدای دوره هر رئیسی با عناوین مختلف و برای سرگرم کردن جامعه هدف آغاز می شود و پس از مدتی فراموش می‌شود. این اقدامات زمانی موثر است که اجرای آن در سازمان احساس شود و موجب تحول واقعی گردد.

فقط شعار دادن و حتی توان حفظ وضع موجود را نداشتن و عقبگردکردن تحول نیست...