تاریخ : 1403,پنجشنبه 23 فروردين18:50
کد خبر : 109693 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

نایب رییس کمیسیون داخلی کشور و امور شوراهای مجلس‌ شورای اسلامی:

در حوزه ایثارگران قانون کم نداریم!


در حوزه ایثارگران قانون کم نداریم!

ان‌شاالله مجلس دوازدهم در حوزه واگذاری خودرو جانبازان و سایر امتیازات قانونی که در مجلس کنونی برای ایثارگران در نظر گرفته شده است...

فاش نیوز - نایب رییس کمیسیون داخلی کشور و امور شوراهای مجلس‌ شورای اسلامی با بیان اینکه کارهای خوبی برای جامعه ایثارگری در مجلس شورای اسلامی انجام شده است، تقویت بعد نظارت بر اجرای قوانین را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ما، محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حوزه مسائل ایثارگران، مجلس شورای اسلامی واقعا اقدامات خوبی را در این دوره انجام داده است؛ هر چند که در بعد نظارتی بایستی یک مقدار بیشتر و بهتر از گذشته عمل می‌کرد که چرا برخی از قوانین در حوزه ایثارگران اجرایی و عملیاتی نشده است.

عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ان‌شاالله مجلس دوازدهم در حوزه واگذاری خودرو جانبازان و سایر امتیازات قانونی که در مجلس کنونی برای ایثارگران در نظر گرفته شده است، بعد نظارت‌ش را تقویت کند؛ هر چند که ما در حوزه ایثارگران قانون کم نداریم؛ بلکه تقویت بعد نظارت را کم داریم.

نایب رییس کمیسیون داخلی کشور و امور شوراهای مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: دستوری که در کمیسیون شوراها در حال بررسی است "قانون تجمعات و اعتراضات" است که خوشبختانه مراحل نهایی خود را طی می‌کند. قرار است که در این مجلس، قانونمندی تجمعات و اعتراضات تصویب و جهت اجرا و عملی‌شدن به دولت ابلاغ شود.