تاریخ : 1403,پنجشنبه 23 فروردين15:56
کد خبر : 109698 - سرویس خبری : مقاومت اسلامی

فوری؛

زنده شدن شهید حمله تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان


زنده شدن شهید حمله تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان

شهید حمله تروریستی اخیر فراجا در منطقه سیب و سوران سیستان و بلوچستان به نام شهید بهزاد بارانی هنگام دفن زنده شده...

فاش نیوز - یکی از 6شهید حمله تروریستی اخیر فراجا در منطقه سیب و سوران سیستان و بلوچستان، پس از تشییع و هنگام دفن زنده شده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی ما به منطقه سیستان و بلوچستان، یکی از 6شهید حمله تروریستی اخیر فراجا در منطقه سیب و سوران سیستان و بلوچستان به نام شهید بهزاد بارانی، امروز پس از برگزاری مراسم تشییع در زاهدان و هنگام دفن زنده شده است.

گفتنی است این مأمور جان برکف فراجا در حال حاضر به بیمارستان منتقل گردیده و در بیهوشی و تحت نظر قرار دارد.

خبر تکمیلی....

در همین رابطه خبری هم به نقل از سازمان اطلاعات فراجا منتشر شده است که امروز قبل از تشییع شهدای سیستان و بلوچستان در یکی از شهدا علائم حیاتی مشاهده می شود بنابرین سریعاً ایشان را به بیمارستان منتقل می کنند و در بیمارستان موضوع توسط متخصصین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زابل رد و شهادتشان تأیید می شود و مجدداً به گلزار شهدای زابل جهت اقامه نماز میت منتقل می گردند به همین دلیل در مراسم اصلی شهید بارانی حضور نداشتند و چهار شهید تشییع شدند.

آخرین خبر:
بر اسا کسب اطلاع خبرنگار اعزامی ما، متاسفانه در نهایت تأیید شده است که مأمور فوق‌الذکر پس از انتقال به بیمارستان توسط پزشک متخصص مورد معاینه قرار گرفته و معلوم شده که سطح هوشیاری اش مجدد افت کرده و نهایتا شهادتش قطعی و احراز کردیده است.