تاریخ : 1403,شنبه 25 فروردين14:25
کد خبر : 109728 - سرویس خبری : اخبار

اطلاعیه پلیس درخصوص اجرای طرح جدید مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و بی‌حجابی از امروز



فاش نیوز - فرماندهی انتظامی استان‌های سراسر کشور درخصوص اجرای طرح جدید مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی اطلاعیه‌ای صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری پلیس؛ در این اطلاعیه آمده است: «شهروندان گرامی، هم‌میهنان محترم، فرماندهی انتظامی استان‌های سراسر کشور ضمن تبریک عید سعید فطر و تقدیر از تمامی هموطنان قانون‌مدار به سبب رعایت ارزش‌ها و هنجارهای اجتماعی و موازین دینی و اخلاقی جامعه، به اطلاع همگان می‌رساند که در چارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی، «طرح نور» با هدف مدیریت و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، از جمله «حجاب و عفاف»، از روز شنبه بیست‌وپنجم فروردین‌ماه در همه معابر و اماکن عمومی، با جدیت بیشتر دنبال خواهد شد. به همین سبب، از همه شهروندان محترم، به ویژه دختران و بانوان گرامی، درخواست می‌شود به منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پرحرمت حجاب و عفاف را آن‌گونه که شایسته جامعه اسلامی است، رعایت نمایند. 
پلیس ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی و حریم عفاف توسط قاطبه شهروندان، یادآور می‌شود که ناگزیر، براساس وظایف و ماموریت‌های محوله، با ناقضان قانون برخورد قانونی می‌نماید. از همین‌رو، از آنان انتظار دارد که به ارزش‌های قانونی و هنجارهای اجتماعی احترام بگذارند و کنش و پوشش خود را در آن چارچوب تنظیم نمایند.»